اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوچک‌زاده در مراسم گرامیداشت 9 دی در مشهد:

هیئت اروپایی مانند مستعمره با ایران برخورد کرد/موسوی هیچ‌گاه نخست‌وزیر امام نبود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت اروپایی مانند مستعمره با ایران برخورد کرد.

هیئت اروپایی مانند مستعمره با ایران برخورد کرد/موسوی هیچ‌گاه نخست‌وزیر امام نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی کوچک‌زاده شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد امام سجاد (ع) با اشاره به آیه 23 سوره جاثیه که صفات افراد بی‌بصیرت را نام می‌برد، گفت: افراد بی‌بصیرت ملاک حق و باطل‌شان را هوا و هوس خود قرار می‌دهند.

وی افزود: سران فتنه صدر اسلام و سال 78 و 88 کور نبودند بلکه دچار خودملاکی در عرصه حق و باطل شده بودند و به ندای دل خود عمل می‌کردند.

وی تصریح کرد: برخی یکی از سران فتنه را نخست‌وزیر امام می‌نامند و برای این جز دروغ نمی‌توان اسمی گذاشت و باید دانست تنها نخست‌وزیر منصوب شده توسط امام خمینی (ره)‌ جناب آقای مهندس بازرگان است و این آقایان فقط در زمان امام مسئولیت داشته‌اند.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سران فتنه هوا و هوس خود را برای رسیدن به قدرت به انقلاب و ارزش‌های آن ترجیح دادند، گفت:‌ امام در تمام دوران عمر عزیزشان می‌فرمودند «برای خدا کار کنید نه برای نفت؛ آنهایی که برای نفت قیام می‌کنند در مقابل افراد با اخلاص قرار می‌گیرند» که نمونه بارز آن فتنه سال 88 است.

وی اذعان کرد: امروزه روزنامه‌های اصلاح‌طلب، همه را دزد و غارتگر می‌نمایانند و آقایانی که برای عزل آقای کردان یقه پاره می‌کردند در مقابل شبهه‌دار بودن مدرک آقای روحانی سکوت پیشه کرده‌اند.

کوچک‌زاده در ادامه گفت: در روزمه آقای روحانی اشاره شده است که ایشان در سال‌های 70 تا 76 از انگلستان مدرک دکترای خود را کسب کرده‌اند در حالی که در آن زمان نایب رئیس مجلس بوده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ امام خمینی انقلاب را برای خوردن و خوابیدن مردم ایران انجام نداده است، بلکه هدف انقلاب را آدم‌سازی برای اتصال انقلاب اسلامی ایران به حکومت ولی‌عصر (عج) قرار داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص صحبت‌های روحانی مبنی بر چرخیدن همزمان سانتریفیوژ و زندگی مردم گفت:‌ مردم ایران حاضر نخواهند شد عزت و شرافت خود را در مقابل پر بودن شکم‌‌شان از دست بدهند و این صحبت‌ها یک عوام‌فریبی بیش نیست.

کوچک‌زاده تصریح کرد: تمام تلاش سربازان فتنه در کل تاریخ مادی کردن مردم در مقابل عزت و شرف‌شان است.

وی گفت: امام خمینی در اواخر عمرشان فرمودند «اگر امر دائر شود بین اینکه آبروی‌مان حفظ شود و شکم‌مان سیر شود ترجیح می‌دهیم آبروی‌مان حفظ شود» و آقای روحانی و وزرای محترم‌شان باید در قبال این سخنان نورانی امام خمینی (ره)‌ پاسخگو باشد.

کوچک‌زاده یادآور شد:‌ آنقدر سیاست اروپا و آمریکا نسبت به ایران تحقیر‌آمیز است که هیئت‌های خود را به گونه‌ای وارد کشور می‌کنند که گویی ایران مستعمره آنها است و حتی برای روسای محبوب‌شان هم سیاست تحقیر را تغییر نخواهند داد.

انتهای پیام/2202/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول