اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری خبر داد

بازسازی تنها استخر دولتی مرکز استان‌ مازندران

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از بازسازی و ترمیم تنها اسخر دولتی در مرکز استان خبر داد.

بازسازی تنها استخر دولتی مرکز استان‌ مازندران

حسین بریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان گفت: استخر مرحوم رنجبر از امکانات خوب رفاهی به عنوان تنها استخر دولتی برای شهروندان ساروی است.

وی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی طی دو هفته آینده دوباره برای فعالیت ورزشی در اختیار شهروندان ساروی قرار می گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به اینکه استخر شهید مطهری نیز برای بازسازی در دست اقدام است، ابراز داشت: برای تعمیر و بازسازی استخر مرحوم رنجبر به افراد حقوقی و حقیقی بدهکاریم و  تلاش داریم با حمایت های بخش خصوصی و دیگر ارگان ها این هزینه ها را پرداخت کنیم.

عیادت مسئولان از ورزشکار حادثه دیده ساروی

بریمانی درباره حادثه تلخ مصدومیت ورزشکار ژیمناست ساروی افزود: صالح سالاری از ژیمناست‌های خوب ساروی که عنوان‌دار چندین مقام کشوری و استانی است هفته گذشته در حال تمرین دچار حادثه شد.

وی با اشاره به اینکه به همراه مدیرکل، معاونان ورزش و جوانان استان و همچنین دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری حضور یافتیم و از نزدیک جویای احوال این ورزشکار هستیم، افزود: امیدواریم بار دیگر صالح سالاری را در میدان ورزش ببینیم و شاهد افتخار آفرینی این ورزشکار با اخلاق در مسابقات مختلف باشیم.

*زمین 16 هکتاری برای احداث پیست اتومبیلرانی

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در ادامه از احداث پیست بزرگ اتومبیلرانی و موتور سواری در ساری خبر داد و افزود: با همکاری فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان زمینی به مساحت 160 هزار متر مربع ( 16 هکتار) برای احداث و ساخت پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در ساری ساخته می‌شود.

وی گفت: برای ساخت این پیست نیاز به اعتبار و بودجه کلان از سوی بخش‌های دولتی و خصوصی است تا با احداث این پیست بخشی از مشکلات ورزشکاران این رشته در استان و شهرستان کاسته شود.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول