اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه استان گلستان:

برنامه‎های ورزشی مدارس علمیه‎ باید گسترش یابد

مدیر حوزه علمیه استان گلستان با بیان اینکه باید به مسائل فرهنگی و ورزشی در مدارس علمیه توجه بیشتری شود، گفت: برنامه‎های ورزشی مدارس علمیه‎ باید گسترش یابد.

برنامه‎های ورزشی مدارس علمیه‎ باید گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام مصطفی ملکی ظهر امروز در دیدار مسئول بسیج طلاب استان که به منظور تشکیل شورای راهبردی بسیج طلاب و مدیریت حوزه علمیه استان در این مدیریت برگزار شد، اظهار داشت: دین مبین اسلام به ورزش‎هایی همچون تیراندازی و شنا سفارش کرده است.

وی افزود: با برنامه‎ریزی مناسب می‎توان زمینه ورود طلاب و روحانیون استان به مسابقات ورزشی به ویژه تیراندازی، شنا و کوهنوردی را فراهم کرد. 

مدیر حوزه علمیه استان گلستان خاطرنشان کرد: علاوه بر مسائل فرهنگی و ورزشی، توجه به مسائل اخلاقی، ارزش‎های اسلامی و تربیت طلاب ولایت‎مدار و همراه با نظام برای مرکز مدیریت حوزه علمیه استان گلستان اهمیت دارد. 

حجت‎الاسلام ملکی ادامه داد: فعالیت‎های فرهنگی و ورزشی بهانه‎ای برای توجه به نیازهای روحی و معنوی طلاب و روحانیون بوده و بیش از گذشته باید به این مسائل توجه شود.

وی با بیان اینکه برگزاری اینگونه نشست‎ها موجب هدفمند شدن خدمات به طلاب می‎شود، خاطرنشان کرد: تعامل این دو مجموعه در استان گلستان مطلوب است. 

مسائل مربوط به طلاب بیش از گذشته مورد توجه و بررسی قرار می‎گیرد

مدیر حوزه علمیه استان گلستان تصریح کرد: با تشکیل شورای راهبردی بسیج طلاب و مدیریت حوزه علمیه استان مسائل مربوط به طلاب بیش از گذشته مورد توجه و بررسی قرار می‎گیرد.

حجت‎الاسلام ملکی اظهار داشت: نفس تشکیل این شورا کار بسیار خوبی است، اما باید اهداف و شرح وظایف آن به روشنی تعیین شوند.

وی با بیان اینکه تشکیل شورای راهبردی بسیج طلاب و مدیریت حوزه علمیه استان همکاری‎ها و تعاملات گذشته این مرکز و بسیج طلاب را افزایش می‎دهد، بر معرفی خدمات بسیج طلاب به طلاب و روحانیون به منظور پرهیز از موازی‎کاری بین مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران و بسیج طلاب استان گلستان تاکید کرد.

حوزه‎های علمیه استان گلستان متقاضی ورود به مسابقات ورزشی هستند

مدیر حوزه علمیه استان گلستان اظهار داشت: حوزه‎های علمیه استان گلستان متقاضی ورود به مسابقات ورزشی بوده و هماهنگی بین این مرکز و بسیج طلاب برای برگزاری چنین مسابقاتی ضرورت دارد.  

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مقرر شد گزارش عملکرد بسیج طلاب استان گلستان به مدیریت حوزه علمیه استان برای طرح در اولین جلسه شورای راهبردی بسیج طلاب و مدیریت حوزه علمیه استان ارائه شده و پیگیری‎های لازم برای برگزاری یادواره شهدای روحانی به عمل آید. 

طبق آیین‎نامه اجرایی ابلاغی به استان گلستان، شورای راهبردی بسیج طلاب و مدیریت حوزه علمیه استان با حضور مدیر حوزه‎های علمیه استان، امام جمعه مرکز استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‎ فقیه در سپاه، معاون امور طلاب و دانش‎آموختگان، آموزش و پژوهش و تهذیب مدیریت حوزه‎های علمیه، مسئول بسیج طلاب و روحانیون، امور روحانیون سپاه و دو نفر از اساتید بسیجی سطوح عالی حوزه استان به انتخاب شورای استانی تشکیل می‎شود.

انتهای پیام/83003/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول