اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر:

حماسه 9 دی تیر زهرآلود دشمن را به سوی خودش بازگرداند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر گفت: حماسه 9 دی تیر زهرآلود و کشنده دشمن را به سوی خودش بازگرداند.

حماسه 9 دی تیر زهرآلود دشمن را به سوی خودش بازگرداند

علی شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران پس از اینکه در جنگ‎های سخت و در برابر اراده ما ناکام ماندند، در جنگ‎های نرم و روانی وقت گذاشته و به دنبال مبارزه با ما در این حوزه‎ها هستند.

وی افزود: این دشمنان در حاشیه‎های انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نیز بیشترین نقش را داشته و با حمایت از دست نشانده‎های خود در کشور، به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در میان مردم بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: آشوب‎ها و هتک‎ حرمت‎های امام حسین (ع) در سال 88 یکی از تیرهای زهرآلود و کشنده دشمن به سوی ما بود که با آگاهی و هوشیاری مردم، این تیر خطرناک به سوی آنها بازگردانده شد.

شمس اذعان داشت: حضور آگاهانه مردم بابصیرت و هوشیار در 9 دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی و ولایت‎ فقیه به خوبی ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: این حضور پرشور و به موقع باعث شور، شادی و نشاط در دل دوستان و یاران انقلاب شده، دشمنان آن را سرافکنده و ناامید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: حضور مردم در آن روز مهم نشان از فهم بالا و ارادت خاص مردم ما به امام حسین (ع) و آرمان‎های ولایت بوده که همه دنیا را متحیر و مبهوت کرد.

شمس ادامه داد: این حضور پررنگ و سرشار از بصیرت نشان داد که ایرانیان و ملت ایران جان خود را بر کف دستان خود قرار داده و در راه ولایت و رهبر خویش جهاد می‎کنند.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی بارز این راهپیمایی و حماسه دور بودن از هرگونه جناح و گروه سیاسی بوده و همه مردم و دوستداران اهل بیت (ع) و ولایت برای محکوم‎ کردن هتک‎ حرمت عاشورا به خیابان‎ها آمدند.

انتهای پیام/7201/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول