اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه البرز تاکید کرد

ضرورت فراهم‌سازی شرایط لازم برای ورود بیشتر مردم به بازار بورس

مدیر بورس منطقه البرز گفت: باید شرایطی فراهم شود که مردم برای ورود به بازار بورس تشویق شوند.

ضرورت فراهم‌سازی شرایط لازم برای ورود بیشتر مردم به بازار بورس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همایش یک روزه آموزشی آشنایی با بورس با تلاش اتاق بازرگانی استان البرز بعد از ظهر امروز به میزبانی کرج برگزار شد.

علی نصرتی‌فر در بخشی از این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: حضور در معاملات اقتصادی به ویژه بورس نیازمند تجربه و دانش کافی است و سرمایه‌گذارانی در این عرصه موفق می‌شوند که شناخت کامل و کافی از شرایط اقتصادی روز و تحولات آن داشته باشند.

وی تاکید کرد: مهمترین نکته‌ای که سرمایه‌گذاری در بورس را موفق می‌کند، تصمیم‌گیری در بهترین زمان است و تصمیم‌گیری صحیح در بهترین زمان ممکن عامل اصلی رسیدن به هدف در معاملات بازار بورس به شمار می‌آید.

مدیر بورس منطقه البرز افزود: از سوی دیگر افرادی که اقدام به حضور در معاملات بورس و سرمایه‌گذاری در این عرصه می‌کنند، باید تسلط کافی در حوزه اقتصاد را داشته و کسانی باید در این حوزه وارد شوند که بر محاسبات خاص بورس تسلط داشته باشند.

نصرتی‌فر بیان داشت: یکی از عوامل اجتناب‌ناپذیر در معاملات بورس، ریسک‌پذیری است و برخی افراد دارای قابلیت بالای ریسک‌پذیری بوده و برخی نیز به طور کلی در اینگونه معاملات وارد نمی‌شوند که به آنها از نظر اقتصادی ریسک‌گریز گفته می‌شود.

وی تصریح کرد: ریسک در بازار بورس خود تابع شرایط خاصی و با در نظر گرفتن عوامل اقتصادی مختلف است و کسانی در این معاملات موفق می‌شوند که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و تسلط بر فراز و فرودهای این حوزه در حد معقولی ریسک‌پذیر باشند.

مدیر بورس منطقه البرز خاطرنشان کرد: بنابراین افراد پیش از ورود به معاملات بورس ابتدا باید آموزش‌های لازم را کسب کرده و پس از کسب اطلاعات مفید و همچنین بهره‌مندی از مشاوره کارگزاران متخصص اقدام به معامله کنند و در این شرایط درصد موفقیت آنها بالاتر می‌رود.

نصرتی‌فر با تاکید بر اینکه باید شرایط حضور بیشتر مردم در معاملات بورس را فراهم کرد، گفت: مردم در شرایطی علاقه‌مند به حضور در بازار بورس می‌شوند که درصد موفقیت آنها بالا باشد، به همین دلیل لازم است با ارائه آموزش‌های لازم به کارگزاران و همچنین مردم علاقه‌مند، ابتدا آنها را آماده ورود به این عرصه کرده و سپس منتظر مشارکت بیشتر آنها باشیم.

لازم به توضیح است، در این همایش که با حضور کارگزاران بورس استان البرز برگزار شد، آموزش‌های لازم در حوزه بورس به همراه نحوه ورود به این بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اوت‌های پیام/2302/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول