اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی خبر داد

معامله 265 میلیون سهم در بورس آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از معامله 265 میلیون و 979 هزار و 624 سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در ماه گذشته خبر داد.

معامله 265 میلیون سهم در بورس آذربایجان غربی

وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ماه گذشته 265 میلیون و 979 هزار و 624 سهم از سهام شرکت‌های بورسی به ارزش 994 میلیارد و 546 میلیون و 941 هزار و 685 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که 61 درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

وی تصریح کرد: ارزش معاملات آذر ماه امسال در مقایسه با آذرماه سال گذشته 744 درصد و حجم معاملات نیز 591 درصد رشد داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی افزود: در این ماه در تالار ارومیه 14 کارگزار، سهام و حق تقدم بیش از 355 شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بانک کشاورزی با بیش از 191 میلیارد ریال معامله در آذر ماه توانست 19 درصد از کل ارزش معاملات را به دست آورده و از سایر کارگزاران پیشی گیرد.

جوادی گفت: همچنین در این ماه سهام شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین بیشترین محبوبیت را در بین معامله کنندگان بورس منطقه‌ای داشت.

وی ادامه داد: این شرکت با بیش از 44 میلیارد ریال معامله در آذر ماه، 5.4 درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی اظهار داشت: همچنین 484 کد معاملاتی جدید نیز ماه گذشته در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد که در مقایسه با آبان ماه بیش از 99 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/61001/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول