اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی خبر داد

معامله یک میلیارد سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: 9 ماه امسال یک میلیارد و 198 میلیون و 339 هزار و 383 سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفته است.

معامله یک میلیارد سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 9ماه امسال یک میلیارد و 198 میلیون و 339 هزار و 383 سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ارزش این معاملات بیش از 4 هزار و 878 میلیارد ریال است که 60 درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش است. ارزش معاملات در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 5.38 درصد و حجم معاملات نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 252 درصد رشد داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: 9 ماه امسال در تالار ارومیه 14 کارگزار ، سهام و حق تقدم بیش از 443 شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بانک کشاورزی با بیش از 828 میلیارد ریال معامله توانست 17 درصد کل ارزش معاملات را به دست آورده و از سایر کارگزاران پیشی گیرد.

جوادی گفت: در این دوره سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیش‌ترین محبوبیت را در بین معامله کنندگان بورس منطقه‌ای داشت و با بیش از 353 میلیارد ریال معامله در 9 ماه اول سال، هفت درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد.

2 هزار و 64 کد معاملاتی جدید نیز در 9 ماه امسال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 77 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/61009/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول