اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن خبر داد

برگزاری یادواره 405 شهید فومن در دهه فجر

فرماندار فومن از برگزاری یادواره 405 شهید این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

برگزاری یادواره 405 شهید فومن در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، اسماعیل قربانزاده ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر، دهه فجر را یادآور ایستادگی‌ و قهرمانی‌های ملت ایران در برابر رژیم ستم‌شاهی دانست و اظهار کرد:  این ایام آغازگر مبارزه مردم ایران در برابر استکبار جهانی است.

وی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های جوانان در طول تاریخ سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: جوانان برای به دست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جان خود را نثار کردند و وظیفه تمام مردم و مسئولان است تا یاد و خاطره حماسه مردم انقلابی ایران را در اذهان زنده نگاه دارند.

وی مهم‌ترین ملاک در برگزاری جشن‌های ایام‌الله دهه فجر را، حضور و مشارکت فعال مردم اعلام کرد و گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب هستند.

قربان‌زاده، افزود: در برنامه‌های برگزاری جشن‌ها و آیین‌های ویژه و باشکوه این ایام باید مردم محور اصلی کار قرار گیرند.

وی با تأکید بر ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه برای مشارکت بهتر و گسترده مردم در جشن‌های دهه فجر انقلاب، تصریح کرد: فراهم کردن فضای شور و نشاط و توسعه و تقویت روحیه امید و خودباوری در سطح جامعه، نقش موثری برای حضور و مشارکت فعال و موثر مردم در جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی دارد.

فرماندار فومن، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان کشور را نیز از اهداف اصلی و محوری برنامه‌های ویژه بزرگداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: این مهم باید به عنوان یک محور اصلی همواره مدنظر و مورد توجه دست‌اندرکاران و برنامه‌ریزان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی باشد.

قربان‌زاده بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت مناسب و مغتنم برای بیان و ارائه دستاوردها، خدمات نظام و دولت به مردم دانست.

وی با تأکید بر اینکه دستاوردها باید در قالب یک برنامه مشخص و هدفمند باشد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های این ایام به صورت مستند و قابل بررسی به صورت دقیق و ملموس برای مردم تبیین و تشریح شود.

این مسئول افزود: ارائه خدمات و دستاوردهای نظام با رویکرد قیاس خدمات در یک سال گذشته از دهه فجر سال گذشته تاکنون، می‌تواند زمینه ارائه بهتر و کیفی‌تر اقدام‌ها و خدمات باشد.

وی از برگزاری یادواره 405 شهید شهرستان فومن در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد و یادآور شد: این یادواره در 17 بهمن که روزشمار برنامه‌های دهه مبارک فجر به نام «ایثار و شهادت» نامگذاری شده است برگزار می‌شود.

قربانزاده متذکر شد: تمام پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر فومن به نام شهدای انقلاب اسلامی نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام/2300/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول