اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت شهید دانش‌آموز امرالله تنگستانی

یادواره 25 شهید دانش‎آموز شهرستان دیّر برگزار شد

یادواره 25 شهید دانش‎آموز شهرستان دیّر با محوریت شهید دانش‎آموز امرالله تنگستانی در دبیرستان علامه طباطبایی شهر آبدان برگزار شد.

یادواره 25 شهید دانش‎آموز شهرستان دیّر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، عبدالرسول صالحی مدیر آموزش و پرورش دیر صبح امروز در این مراسم گفت: معرفی الگوهای شهید و شهادت به دانش‎آموزان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‎آموز و آشنایی دانش‎آموزان با زندگی و سیره شهدا به ویژه شهدای دانش‎آموز از اهداف برگزاری این یادواره است.

صالحی افزود: دانش‎آموزان باید الگویی را برای زندگی خود انتخاب کنند و چه الگویی بهتر از شهید که زمانی که احساس کرد کشور و اسلام در خطر است جانش را تقدیم این راه کرد. وظیفه معلمان و دانش‎آموزان ادامه و زنده نگه‌داشتن راه و یاد شهدای دانش‎آموز است که نقش بسیار مهمی در بازدارندگی خیال خام خاطیان علیه نظام اسلامی دارد.

امام جمعه شهر آبدان نیز در این یادواره بر ضرورت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای دانش‎آموزان و نسل جدید تاکید کرد و گفت: دانش‎آموزان باید با سیره اخلاقی شهدای دوران دفاع مقدس آشنا شوند و در زندگی روزمره‌شان از این سیره استفاده کنند.

حجت‎الاسلام محمد حمیدی‎نژاد افزود: از جوانان و نوجوانان می‌خواهیم با الگو قرار دادن هدف و مرام شهدا آینده کشور را خود به دست بگیرند تا کشور نیازمند بیگانگان نشود.

امام جمعه آبدان گفت: دانش‎آموزان باید با افزایش سطح بصیرت دینی، ادامه‎دهنده راه شهدا باشند و از آرمان‌های والای شهدا پاسداری کنند. شهدا عَلم و تابلو و مسیر هستند و شهدا ما را به بهشت سوق می‌دهند.

در این مراسم معنوی برنامه‌هایی از قبیل قرائت وصیت‌نامه و زندگینامه و دل‌نوشته‌ای به شهید دانش‎آموز، اجرای کلیپ، دعوت از برادر شهید جهت بیان خاطره و اهدای لوح سپاس از خانواده شهید امرالله تنگستانی اجرا شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول