اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته وقف صورت می‌گیرد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 80 طرح عمرانی در فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در هفته وقف شاهد آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از 80 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان در اماکن و بقاع متبرکه این استان خواهیم بود.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 80 طرح عمرانی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد طرح‌های عمرانی، 35 طرح افتتاح و 25 طرح دیگر عملیات اجرایی آن آغاز و همچنین 20 مسجد در پروژه‌های مسکن مهر با زیربنای 50 هزار متر مربع راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در هفته وقف همایشی با شعار محوری «همه با هم واقف باشیم» برگزار می‌شود و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه شیراز و علما را خواهیم داشت، برگزاری نمایشگاه، نشست‌های صنفی و همایش متولیان موقوفات و مستاجران خوش‌حساب، خیران و بهره‌برداری از 100 مورد وقف جدید از جمله برنامه‌های دیگر است.

حسینی‌مقدم تصریح کرد: در نشست صنفی که یکی از برنامه‌های مورد توجه هفته وقف است در مورد ترویج فرهنگ و معرفی وقف جدید با حضور اصناف مختلف شامل هنرمندان، پزشکان، مهندسان، بازاریان و اقشار جامعه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از تشکیل سی و ششمین دوره حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در این استان خبر داد و گفت: از بعد از انقلاب اسلامی برای نخستین بار مسابقه کشوری قرآن کریم در فارس برگزار می‌شود.

حسینی مقدم در مورد اجرای وقف مشارکتی که یکی از پیوست‌های بودجه سال جاری از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، افزود: این طرح بعد از تهران در استان فارس برگزار می‌شود و سهم اعتباری اوراق 100 میلیارد تومانی استان فارس 50 درصد است.

انتهای پیام/ 2448/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول