اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی

شهردار آبیک منصوب شد

طی حکمی از سوی مرتضی روزبه استاندار قزوین، علیرضا امامقلیان به عنوان شهردار جدید شهر آبیک منصوب و مشغول به کار شد.

شهردار آبیک منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، با ورود چهارمین شوراهای اسلامی آبیک، 9 عضو جدید شورای اسلامی متشکل از هشت آقا و یک خانم در 12 شهریورماه سال‌جاری برای تغییر در مدیریت شهری در این شهر، به این توافق نظر رسیدند که فرید شریعت پناهی مسئول اداری و کارگزینی و بازرسی شهرداری آبیک را تا تعیین شهردار جدید این شهر به عنوان سرپرست شهرداری معرفی و منصوب کنند.

ذکر این مطلب ضروری است که 16 نفر از شهرهای مختلف برای سکانداری شهرداری آبیک به شوراهای اسلامی شهر آبیک معرفی شده بودند که اعضای شورای اسلامی شهر آبیک به این نتیجه رسیدند که هومن طاهری را برای تصدی شهرداری آبیک تعیین و به استانداری قزوین معرفی کنند که البته این گزینه که نخستین گزینه بود از سوی استانداری قزوین (احمد عجم استاندار سابق قزوین) رد شد.

به گزارش فارس، پس از بحث و بررسی برنامه‌های ارائه شده از سوی گزینه‌های مطرح با مناسب دانستن برنامه‌های ارائه شده و تجارب گزینه دوم شهردار آبیک در مسئولیت‌های گذشته شورای شهر، علیرضا امامقلیان شهردار سابق محمودآباد نمونه و مشاور سابق شوراها در استانداری قزوین را به عنوان دومین گزینه شهرداری آبیک به استانداری قزوین معرفی کرد که در زمینه شهرسازی تخصص دارد.

با توجه به گذشت 111 روز از رفتن علی یحیی‌پور شهردار سابق شهر آبیک و حضور سرپرست شهرداری اعضای شورای اسلامی شهر و با توجه به تاخیر در اجرای پروژه‌ها، ارائه خدمات بیشتر به مردم و تسریع در امور شهری و شهروندان، خروج شهر از بلاتکلیفی و سر و سامان بخشیدن به وضعیت شهر و شهروندان امید می‌رفت با حضور احمد عجم استاندار سابق قزوین تکلیف دومین گزینه شهرداری آبیک مشخص شود ولی این امر صورت نگرفت و طلسم شهرداری آبیک شکسته نشد ولی با ورود مرتضی روزبه استاندار بومی و جدید استان قزوین، شهر آبیک صاحب شهردار شد و علیرضا امامقلیان به عنوان شهردار جدید شهر آبیک منصوب و مشغول به کار شد.

لازم به ذکر است، هفته گذشته با آرای اکثریت اعضای شورای اسلامی آبیک برای تسریع در روند امورات شهری و شهروندان، یوسف حاجی‌زاده به دلیل داشتن سوابق اجرایی و تجربه کاری در امور اجرایی شهرداری استان‌های آذربایجان شرقی و غربی به عنوان دومین گزینه سرپرست شهرداری به فرمانداری آبیک و استانداری قزوین معرفی شده بود ولی عبدالحسین داداشی فرماندار آبیک به خبرنگار فارس گفته بود که در چند روز آینده تکلیف شهردار آبیک از سوی استانداری قزوین مشخص می‌شود.

امید است، شهردار جدید شهر آبیک با استفاده از امکانات مادی و معنوی در راستای پیشبرد دقیق سیاست‌های عمومی دولت با همکاری متقابل مسئولان محلی در انجام وظایف محوله و خدمت به مردم شهر آبیک گام‌های موثری بردارد.

شهر آبیک با بیش از 50 هزار نفر جمعیت از شهرهای بخش مرکزی شهرستان آبیک در شمال آزادراه تهران قزوین، مرکز ثقل سه استان تهران، البرز و قزوین و دروازه ورودی 10 استان شمالی و غربی و محور ورودی چهار کشور همسایه به پایتخت است.

لازم به ذکر است، مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبیک فردا دوشنبه ساعت 10 صبح در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران با حضور منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار قزوین، عبدالحسین داداشی فرماندار آبیک و جمعی از مسئولان ادارات مختلف شهرستان آبیک و اعضای شوراهای اسلامی شهر آبیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77006/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول