اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

ساز و کارهای همکاری میان شهرداری قم با حزب‌الله لبنان فراهم شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: لازم است ابتدا ساز و کارهای لازم به منظور همکاری میان شهرداری قم با حزب‌الله فراهم شده و پس از آن نسبت به تشکیل کمیته همکاری مشترک اقدام کنیم.

ساز و کارهای همکاری میان شهرداری قم با حزب‌الله لبنان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ولی‌الله بیاتی در دیدار اعضای شورای اجرایی حزب‌الله با مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: امکان همکاری میان شورای شهر قم و شورای اجرایی حزب‌الله وجود دارد و برگزاری این جلسات می‌تواند زمینه همکاری‌ها را فراهم کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه امیدواریم رزمندگان حزب‌الله در مبارزه با رژیم صهیونیستی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند، گفت: مردم لبنان بدانند که ملت ایران پشتیبان آنها هستند و هیچ‌گاه آنها را فراموش نمی‌کنند.

وی ادامه داد: حضور اعضای شورای اجرایی حزب‌الله در ایران و قم و دیدار آنها با مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی زمینه همکاری‌های خوبی را فراهم کرده و موجب همبستگی بیشتر میان دو ملت نیز می‌شود.

بیاتی با بیان اینکه حزب‌الله در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارد، عنوان داشت: حزب‌الله توانسته‌ است فرهنگ شهادت را در دنیای اسلام گسترش دهد بنابراین ما نیز باید به آنها در حوزه مدیریت شهری کمک‌ کنیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: کمیته مشترک همکاری میان مدیریت شهری قم با شهرهای لبنان به ویژه شهرداری‌هایی که زیر نظر حزب‌الله فعالیت می‌کنند پیشنهاد خوبی است که موجب انتقال تجربیات شهرداری قم به آنها شده و به نظر من شورای شهر نیز با آن موافق خواهد بود ولی باید ساز و کارهای لازم را به خوبی بررسی و مشخص سازیم و پس از آن کارشناسانی از لبنان به قم بیایند و آموزش‌های لازم را ببینند.

وی افزود: تمام اقدامات شهری در قم با در نظر گرفتن مباحث فرهنگی هستند و این امر می‌تواند زمینه مساعدی برای همکاری‌های دو جانبه با حزب‌الله و شهرداری‌های لبنان فراهم آورد.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول