اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش بصیرت‌افزایی و امام‌شناسی در قرچک برگزار شد

همایش بصیرت‌افزایی و امام‌شناسی با حضور فرهنگیان در شهرستان قرچک برگزار شد.

همایش بصیرت‌افزایی و امام‌شناسی در قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه عظیم 9 دی 88، ظهر امروز همایش بصیرت‌افزایی فرهنگیان در شهرستان قرچک برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش قرچک در این مراسم با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه نهم دی، حرکتی خودجوش، انقلابی و بی‌نظیر در طول تاریخ اسلام  و انقلاب بود که با تأسی از قیام عاشورا و در دفاع از حریم ولایت شکل گرفت.

هوشنگ کولیوند افزود: مردم با رصد دقیق حوادث بعد از انتخابات 88 و بهره‌گیری از رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری و بصیرت دینی به این نتیجه رسیدند که با تمام توان به صحنه بیایند و از اعتقادات، ارزش‌های انقلاب، خون شهیدان و ولایت فقیه پشتیبانی کنند و این نشانگر بصیرت دینی مردم کشور ما است.

وی از مدیران و معاونان پرورشی مدارس خواست خاطرات و حوادث فتنه سال 88 را برای دانش‌آموزان بیان کنند و بصیرت دینی آینده‌سازان کشورمان را افزایش دهند.

این گزارش حاکی است، در این مراسم که جمع کثیری از فرهنگیان، اعضای شورای معاونان، مدیران و معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس شهرستان قرچک نیز حضور داشتند مجید بیدارمغز از فرهنگیان بسیجی شهرستان نیز مطالب ارزشمندی با استفاده از آیات و روایات پیرامون شناخت فتنه و نقشه‌های وهابیت و لزوم داشتن بصیرت ایراد کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

گفتنی است، پخش کلیپ، تصاویری از وقایع بعد از انتخابات 88، سرودهایی زیبا در وصف مقام معظم رهبری و مرثیه‌سرایی به مناسبت ایام ماه صفر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام/2462/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول