اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم عنوان کرد

اعلام برنامه‌های بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، برنامه‌های بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت را در استان قم تشریح کرد.

اعلام برنامه‌های بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در قم

نصرت‌الله لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با گرامیداشت فرارسیدن سالروز یوم الله 9 دی تصریح کرد: مردم در این روز بصیرت، پایبندی به آرمان‌های انقلاب و نظام و زمان‌شناسی خود را نشان دادند و با حضور پرشور در حماسه 9 دی بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیدند.

وی ادامه داد: پشت پرده فتنه پیچیده، استکبار جهانی با محوریت آمریکا، انگلیس و اسرائیل و همراهی عناصر فریب‌خورده داخلی بودند که هدفی جز براندازی نظام را دنبال نمی‌کردند ولی با همت و بصیرت مردم این توطئه عظیم خنثی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به نام‌گذاری روز نهم دی ماه به نام «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» تصریح کرد: در استان قم به دلیل ویژگی خاص و پیشگامی در عرصه انقلاب بزرگداشت این ایام تا 19 دی ماه سالروز قیام خونین مردم قم در سال 56 با عنوان «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام گذاری شده و در این خصوص با توجه به شرایط سیاسی و اجتماعی برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که این برنامه‌ها با تجمع پرشور مردم در روز یکشنبه در مدرسه فیضیه آغاز شده و با تجدید بیعت با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یوم الله 19 دی خاتمه می‌یابد.

وی با اشاره به برگزاری تجمع حماسی عاشورایی به عنوان نخستین برنامه در مدرسه فیضیه، بیان داشت: در این مراسم آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) سخنرانی خواهد کرد.

لطفی به برگزاری همایش بصیرت‌افزایی اشاره کرد و افزود: در این همایش که امشب بعد از نماز مغرب و عشا در موسسه امام خمینی برگزار می‌شود آیت‌الله مصباح یزدی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه‌ای با حضور زائران و مجاوران در حرم حضرت معصومه(س) عنوان کرد: این مراسم نیز روز پنجشنبه 12 دی ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری همایش بصیرت‌افزایی در صبح روز جمعه خبر داد و اضافه کرد: همایش پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران از ساعت 15 روز جمعه در مجتمع امام خمینی برگزار شده و آیت‌الله مصباح یزدی سخنران این مراسم خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین مراسم بزرگداشت و قیام خونین 19 دی سال 56 روز چهارشنبه 18 دی ماه در بیت آیت‌الله نوری همدانی برگزار خواهد شد.

لطفی، برگزاری سلسله نشست‌های بصیرت‌افزایی در رده‌های بسیج مقاومت با موضوع بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت، برگزاری همایش علمی در دفتر تبلیغات اسلامی، برگزاری گردهمایی رده‌های تیپ 83 رزمی تبلیغی طلاب و دیدار با مراجع عظام تقلید را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام عنوان کرد.

وی در پایان اذعان داشت: پایان بخش برنامه‌های این دهه دیدار هزاران نفر از اقشار مردم شریف استان قم با مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل است.

انتهای پیام/2258/ذ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول