اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی فامنین خبر داد

آزادسازی 571 کیلومتر از حریم راه‌ها در فامنین

رئیس اداره راه و شهرسازی فامنین با اشاره به آزادسازی 571 کیلومتر از حریم راه‌ها گفت: در این راستا 10 کیلومتر تسطیح راه‌های روستایی، دو کیلومتر شانه‌سازی راه سراوک و 120 کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر انجام شده است.

آزادسازی 571 کیلومتر از حریم راه‌ها در فامنین

احمد مرشدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه راهداری اظهار کرد: شهرستان فامنین با داشتن حداقل نیروی انسانی، ماشین‌آلات محدود و کمترین اعتبار و تخصیص توانسته عملیات موفقی را در زمینه راهداری انجام دهد.

وی با اشاره به نصب 572 عدد تابلو مسیرنما و فلش گروهبان برای حفظ جان مردم افزود: 148.5 کیلومتر خط‌کشی راه‌های آسفالته، تعمیر و نصب انواع تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی به تعداد 440 عدد در 300 مترمربع و تهیه و نصب 135 شاخه گاردریل از جمله اقدامات صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی فامنین تأکید کرد: سرویس و نگهداری چراغ‌های روشنایی و چشمک‌زن توسط پیمانکار، 4 هزار و 600 عدد شست‌وشوی علائم در چندین مرحله، 27 مورد رسیدگی به مسائل حریم و 3 هزار و 173 عدد رنگ‌آمیزی انواع پایه تابلو از دیگر اقدامات این شهرستان است.

وی با اشاره به آزادسازی 571 کیلومتر از حریم راه عنوان کرد: در این راستا 10 کیلومتر تسطیح و کوبیدن راه‌های روستایی، دو کیلومتر شانه‌سازی راه سراوک و 120 کیلومتر پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر انجام شده است.

مرشدی یادآور شد: 262 مورد تنقیه و لایروبی پل‌ها، 7 هزار و 500 متر مربع لکه‌گیری آسفالتی تا پنج سانتیمتر، 2 هزار و 310 کیلومتر پاک‌سازی شانه و حریم راه از نخاله و زباله، یک‌هزار و 200 متر مکعب شانه‌سازی راه‌های آسفالته و 18 هزار و 900 نفرساعت گشت راهداری از دیگر اقدامات اجرایی است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال نصب انواع پلاکارت‌های ایمنی و هشداردهنده به مناسبت‌های مختلف، یک‌هزار و 870 مورد پاک‌سازی سطح راه از لاشه حیوانات، 51 کیلومتر درزگیری در راه‌های آسفالته و 180 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی نیز انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی فامنین با اشاره به تسطیح و رگلاژ شانه راه‌ها گفت: 20 هزار و 700 متر مربع رگلاژ محوطه مساکن مهر، یک‌هزار و 70 متر مربع آسفالت ریگلاژی، 190 کیلومتر رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته و 29 کیلومتر علف‌زنی کنار نیوجرسی‌ها و شانه راه از جمله اقدامات در زمینه تسطیح راه بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات می‌توان به رنگ‌آمیزی 280 متر مربع هندریل پل‌ها، ساماندهی 7 هزار و 500 عدد علائم و لکه‌گیری 350 مترمربع پیچ صادقلو اشاره کرد.

مرشدی خاطرنشان کرد: احداث سه عدد سرعت‌کاه در محدوده روستای اصله، تنقیه پل‌ها به مناسبت بازگشایی مدارس، تهیه مصالح در راهدارخانه‌های این شهرستان و ایمن‌سازی پل ساوه و پل سه‌راهی تجرک با چراغ رفلکتور از اقدامات این شهرستان طی سال جاری بوده است.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول