اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

استقرار 240 دستگاه ماشین‌آلات برای عملیات راهداری چهارمحال و بختیاری

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 240 دستگاه خودرو به منظور ارائه خدمات شبانه‌روزی راهداری در استان در حال آماده‌باش است.

استقرار 240 دستگاه ماشین‌آلات برای عملیات راهداری چهارمحال و بختیاری

شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب در شرایط نامساعد جوی، دستگاه‌های برف‌روب در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر شده است.

وی افزود: با بارش نزولات جوی، برف زیاد در محورهای مواصلاتی باعث مسدود شدن جاده‌ها به ویژه در مناطق کوهستانی می‎شود که استقرار این دستگاه‌های برف‌روب بسیار موثر است.

ندیمی خاطرنشان کرد: حضور به هنگام و فعال نیروهای اکیپ راهداری با خودروهای مجهز در شرایط نامساعد جوی، مانع از مسدود شدن محورهای مواصلاتی استان می‎شود.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی نامساعد از سوی رانندگان تأکید کرد و گفت: در شرایط نامساعد جوی باید احتیاط کرد و رانندگان زنجیر چرخ و لباس گرم حتما به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/68008/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول