اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

فعالیت راهداری روح کمک به همنوع را در دل‌ها تقویت می‌کند

امام جمعه بجنورد گفت: فعالیت راهداری شادی را به دل انسان‌ها می‌آورد و روح کمک به همنوع را در دل‌ها تقویت می‌کند.

فعالیت راهداری روح کمک به همنوع را در دل‌ها تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در دیدار با مدیرکل و کارکنان راه و شهرسازی استان که به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری و رانندگان انجام گرفت بر فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر در راستای ارتقای فرهنگ حمل و نقل تاکید کرد.

وی افزود: با فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر در این راستا می‌توان سطح آگاهی افراد جامعه را بالا برد و از مشکلات بعدی جلوگیری کرد.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به قرار گرفتن استان خراسان شمالی به عنوان باب‌الرضا در مسیر حرم رضوی، خطاب به مسئولان مربوطه تصریح کرد: به طور حتم خدمت به مسافر و زائران اجر و پاداش چند برابری در نزد خداوند دارد.

وی ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و مسافران را مورد تاکید قرار داد و گفت: راهداران در ایجاد امنیت و آرامش در دل و جان مردم به ویژه در فصل زمستان بسیار تأثیرگذار هستند.

امام جمعه بجنورد خواستار برنامه‌ریزی بلند مدت در این راستا شد و افزود: شما راهداران با باز کردن راه و مسیر مسافران گره بسیاری از کار مردم را باز می‌کنید که اجر زیادی در نزد خداوند دارد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: فعالیت راهداری شادی را به دل انسان‌ها می‌آورد و روح کمک به همنوع را در دل‌ها تقویت می‌کند.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول