اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

عده‌ای درصدد کمرنگ‌ جلوه دادن واقعه 9 دی‌ هستند

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه عده‌ای درصدد هستند تا واقعه نهم دی‌ ماه را کمرنگ جلوه دهند، گفت: مدافعان حریم ولایت با بصیرت خود اجازه غبارآلودکردن فضای سیاسی کشور را به دشمن نخواهند داد.

عده‌ای درصدد کمرنگ‌ جلوه دادن واقعه 9 دی‌ هستند

حسن وحدت‌جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، نهم دی را  روز  بصیرت و میثاق ملت غیور و دلاور ایران اسلامی با ولایت خواند و اظهار داشت: حماسه نهم دی 88 نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی ایران است به طوری که هیچ رویدادی بعد از انقلاب به اندازه این حماسه در تاریخ ماندگار نبوده و اهمیت نداشته است.

وی گفت: نقش مردم در حماسه 9 دی همانند نقش مردم در قیام 15 خرداد 42 در پیروزی انقلاب بود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اینکه خردمندی، حکمت، تدبیر، شجاعت و دوراندیشی مقام معظم رهبری در حماسه نهم دی‌ماه ستودنی است، تصریح کرد: در تمام این مدت دست قدرت الهی در پشت این قضایا وجود داشت و با کمک ائمه معصومین (ع) و با خردمندی و دوراندیشی رهبری  و پشتیبانی ملت، توطئه‌های ایادی استکبار نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه عده‌ای درصدد هستند تا واقعه نهم دی‌ ماه را کمرنگ جلوه دهند، خاطرنشان کرد: ملت بسیجی و مدافعان حریم ولایت با بیداری و بصیرت خود اجازه غبارآلود کردن فضای سیاسی کشور را به دشمن نخواهند داد.

جعفری تأکید کرد: فتنه‌گران برای همیشه مورد نفرت مردم بوده و محکوم هستند.

جعفری از برگزاری مراسم باشکوهی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ 9 دی‌ماه همزمان با سراسر کشور در محل مسجد جامع شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور پررنگ امت حزب‌الله و بسیجیان دلاور شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: در این مراسم آیت‌الله محمدی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول