اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

برگزاری جشنواره شعر ولایت و رهبری در کبودراهنگ

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: جشنواره شعر ولایت و رهبری با موضوع تبیین حماسه 9 دی از زبان شاعران برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره شعر ولایت و رهبری در کبودراهنگ

ابوالفضل جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: جشنواره شعر ولایت و رهبری به مناسبت حماسه 9 دی‌ماه در کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره با فراخوان از گروه‌های مختلف با موضوعات ولایت و رهبری، حماسه 9 دی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مشخص شده تا افراد علاقه‌مند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه کبودراهنگ ادامه داد: تاکنون 90 اثر با موضوعات مختلف ولایت و رهبری و موضوع آزاد و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی به عنوان حماسه ماندگار ملت ایران باید برای نسل‌های بعد باقی بماند، تصریح کرد: با برگزاری این جشنواره سعی کردیم تا آثار ارسالی را با موضوع حماسه 9 دی و با زبان شعر بیان کنیم تا بتوانیم گوشه‌‌ای از بصیرت ملت ایران را در این روز به نمایش بگذاریم.

جعفری عنوان کرد: این جشنواره در روز 9 دی و در کبودراهنگ برگزار خواهد شد که در ادامه جشنواره به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد و همچنین از 10 اثر برگزیده نیز تقدیر خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری حلقه‌های صالحین در سپاه کبودراهنگ با موضوع 9 دی اشاره کرد و گفت: به مناسبت حماسه 9 دی حلقه‌های بصیرتی صالحین با سخنرانی سید آقا حسینی در کبودراهنگ برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه کبودراهنگ در پایان گفت: حماسه 9 دی باید به زبان‌های مختلف و با برنامه‌های در خور توجه بیان شود تا در اذهان ملت ایران و نسل‌های بعد باقی بماند.

انتهای پیام/89007/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول