اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پشتیبانی شرکت فرآوران زغال‌سنگ پابدانا عنوان کرد

تولید سالانه 472 هزار و 500 تن کنستانتره

مدیر پشتیبانی شرکت فرآوران زغال‌سنگ پابدانا وابسته به شرکت‌های هلدینگ صنایع معدنی گفت: ظرفیت کارخانه به میزان تولید سالانه 472 هزار و 500 تن کنستانتره است.

تولید سالانه 472 هزار و 500 تن کنستانتره

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمدجواد عرب‌زاده صبح امروز در کمیسیون کارگری شهرستان کوهبنان اظهار داشت: شرکت فرآوران زغال‌سنگ پابدانا وابسته به هلدینگ صنایع معدنی در زمینه کنستانتره زغال فعالیت دارد و از اواخر سال 89 ساخت این مجموعه با سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی 430 میلیارد ریال آغاز شد و در خرداد ماه جاری با حضور رئیس جمهور وقت، مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه در ماه 945 هزار تن زغال سنگ خام است که ظرفیت کارخانه به میزان تولید سالانه 472 هزار و 500 تن کنستانتره می‌رسد و تمام این تولیدات به سمت کک‌سازی زرند روانه می‌شود که از زیرمجموعه‌های شرکت هلدینگ است.

عرب‌زاده بیان داشت: در حال حاضر در این کارخانه 70 نفر کارگر و کارمند به طور مستقیم و 500 نفر نیروی کار به طور غیرمستقیم مشغول به کار هستند و زیرساخت‌های آن از جمله آب، تلفن، فیبرنوری و برق از خط 60 مگاوات زرند، کوهبنان و ... کامل است.

مدیر پشتیبانی شرکت فرآوران زغال‌سنگ پابدانا تصریح کرد: در این صورت این کارخانه می‌تواند در سه شیفت کاری به فعالیت خود ادامه دهد و ضمن افزایش نیروهای خود ظرفیت تولید را به سه برابر تولید فعلی می‌رساند.

عرب‌زاده بیان کرد: از جمله کارهای فرهنگی این مجموعه کمک‌های نقدی و حضور فیزیکی در مراسم استقبال از خدام رضوی و برگزاری یادواره شهدای زغال‌سنگ بوده است که ان‌شاء‌الله مراسم عزاداری دهه سوم صفر شهرستان کوهبنان به همت و حمایت مالی شرکت فن‌آوری زغال‌سنگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول