اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

مجلس اجازه تضییع حقوق هسته‌ای کشور را نخواهد داد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت گفت: نمایندگان مجلس هرگز اجازه تضییع حقوق هسته‌ای کشورمان را نخواهند داد.

مجلس اجازه تضییع حقوق هسته‌ای کشور را نخواهد داد

زهره طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: بر اساس قانون وکلای ملت وظایف و اختیاراتی دارند و قسم خورده‌اند که در راستای تحقق منافع کشور و احقاق حقوق مردم تمام تلاش خود را به کار بندند.

وی تصریح کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم ستم‌شاهی و سرسپرده طاغوت با حضور آگاهانه در صحنه، اهداف و آرمان‌هایی را پیگیری کرده و این امر موجب سربلندی و عزت ایران اسلامی در جهان شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به توطئه کشورهای غربی برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشورمان گفت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نمی‌خواهند اهداف و آرمان‌های ملت ایران محقق شود به همین دلیل طی سال‌های اخیر تمام توان خود را برای ایجاد مانع در راه پیشرفت و توسعه کشورمان به میدان آورده‌اند.

* ایران هیچ فعالیت پنهان هسته‌ای ندارد

طبیب‌زاده گفت:‌ نمونه روشن این سنگ‌اندازی مربوط به فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای است و در این زمینه هیچ فعالیت و کار پنهانی و مخفی انجام نداده‌ایم.

وی افزود: بارها از سوی ماموران رسمی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان بازدید شده و در گزارش‌های آژانس عدم انحراف ایران مورد تاکید قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دستیابی به دانش کامل هسته‌ای از جمله حقوق مسلم ایران است که در معاهدات و قوانین بین‌المللی به رسمیت شناخته شده و مردم ما برای دستیابی به این حق تلاش بسیاری داشته‌اند. دولت و مسئولان ارشد نظام طی سال‌های اخیر پیگیر احقاق این حق بوده‌اند و مذاکرات گسترده‌ای با کشورهای غربی، مسئولان آژانس و به ویژه اعضای 1+5 در این رابطه داشته‌اند.

وی تاکید کرد: همچنین مجلس شورای اسلامی که نمایندگان آن با رای مستقیم مردم انتخاب شده‌اند، بر اساس قانون وظیفه دارند تا از حقوق کشور دفاع کرده و در این حوزه نیز مجلس با قاطعیت از تداوم فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای دفاع کرده و اجازه تضییع این حق را به احدی نخواهد داد.

طبیب‌زاده در پایان اظهار داشت: نمایندگان مجلس به طور جدی مذاکرات ایران با 1+5 در مورد پرونده هسته‌ای کشورمان را رصد کرده و با تمام توان از حقوق ملت در این حوزه دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول