اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن سربیشه خبر داد

صدور سند برای 255 واحد مسکن در سربیشه

رئیس بنیاد مسکن سربیشه گفت: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن سربیشه تاکنون برای 222 واحد مسکن روستایی و یک واحد مسکن شهری در سربیشه سند صادر شده است.

صدور سند برای  255 واحد مسکن در سربیشه

عباس گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طرح بازسازی و نوسازی مسکن روستایی در روستاهای سربیشه در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: سهمیه بنیاد مسکن سربیشه در سال جاری، بازسازی 145 واحد مسکن روستایی بوده است که تاکنون 111 واحد از آن‌ها برای دریافت وام به بانک معرفی شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن سربیشه ادامه داد: از این تعداد 56 نفر با بانک قرارداد منعقد کرده‌اند.

تشکیل پرونده برای 935 واحد مسکن روستایی

رئیس بنیاد مسکن سربیشه همچنین از صدور 223 سند در بنیاد مسکن سربیشه خبر داد و افزود: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن سربیشه تاکنون برای 222 واحد مسکن روستایی و یک واحد مسکن شهری در سربیشه سند صادر شده است.

گل‌محمدی با بیان این‌که تا پایان سال گذشته برای سنددار شدن 255 واحد مسکن شهری پرونده تشکیل شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز برای 163 واحد مسکن شهری پرونده‌ تشکیل شده‌ است.

وی اضافه کرد: تاکنون برای 94 مورد از این پرونده‌ها رأی صادر شده است.

رئیس بنیاد مسکن سربیشه متذکر شد: همچنین تاکنون برای سنددار شدن 935 مسکن روستایی پرونده تشکیل شده است که 377 مورد از این پرونده‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون تشکیل شده‌اند و برای 216 مورد از این پرونده‌ها نیز رأی صادر شده است.

پرداخت بیش از یک‌میلیارد ریال وام بلاعوض

گل‌محمدی با بیان این‌که تاکنون 211 فقره تسهیلات بلاعوض توسط بنیاد مسکن سربیشه به متقاضیان واگذار شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع یک‌میلیارد و 85 میلیون ریال وام بلاعوض به متقاضیان داده شده است.

انتهای پیام/69022/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول