اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر خبر داد

تعطیلی تنها استخر دولتی بابلسر

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: تنها استخر دولتی بابلسر به دلیل عدم پرداخت حق انشعاب آب تعطیل شد.

تعطیلی تنها استخر دولتی بابلسر

فرشاد آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: این استخر که دو سال پیش افتتاح شد از ابتدا در بحث حق انشعاب آب دچار مشکل بود، اما برخی مسئولان با وجود این مشکل عدیده آن را راه‌اندازی و به بهره‌برداری رساندند.

وی با بیان اینکه این استخر تنها استخر دولتی بابلسر است که توسط سازمان توسعه و تجهیز تهران با حجم لوله‌گذاری 800 متر ساخته شد، ادامه داد: برای حق انشعاب آب این استخر حدود 200 میلیون تومان برآورد هزینه شد که با تخفیف،این مقدار تبدیل به 160 میلیون تومان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر، علت تعطیلی این استخر را عدم پرداخت حق انشعاب آب اعلام کرد و بیان داشت: با رایزنی‌های برخی مسئولان چندین بار اجازه استفاده از حق انشعاب با وجود عدم پرداخت آن داده شد، اما به دلیل عدم پرداخت طولانی مدت اجازه استفاده از آن گرفته شد.

آذری اضافه کرد: همچنین بعد از مدتی متولی این استخر نیز با نامه‌نگاری به اداره ورزش و اداره آب اعلام کرد ما احتیاجی به انشعاب آب نداشته و از آب چاه برای این استخر استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در نهایت امسال که پیک ازدحام مسافران بود با کم شدن حجم آب و بالا آمدن آهن و رسوبات دیگر آن، آب استخر را با مشکل مواجه کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در پایان با بیان اینکه قرار است چهارشنبه جاری جلسه‌ای با حضور فرماندار بابلسر، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مدیرکل آب منطقه‌ای مازندران برگزار شود تا تکلیف این موضوع مشخص شود، عنوان کرد: تا زمان مشخص شدن نتیجه قطعی این موضوع به هیچ وجه امکان فعالیت مجدد از آن را نمی‌دهم.

انتهای پیام/86010/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول