اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار حاجی‌آباد خبر داد

الحاق محله بی‌بی دختران به شهر حاجی‌آباد

‌شهردار حاجی‌آباد ضمن برشمردن برخی از مشکلات این شهر، از آغاز عملیات تعریض خیابان امام در سال جدید و الحاق محله حاشیه‌ای بی‌بی دختران به محدوده شهری این شهر خبر داد.

الحاق محله بی‌بی دختران به شهر حاجی‌آباد

علیرضا حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد با اشاره به اولویت‌های شهرداری این شهر، اظهار داشت: هر برنامه‌ای که ارائه شود باید اول اعتبار آن تامین شود همان طور که می‌دانید در حال حاضر بودجه شهرداری صفر است بنده برنامه‌هایم را بر اساس اعتباراتی که برای شهرداری در نظر گرفته می‌شود برنامه‌ریزی کرده‌ام.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که شهرداری در حال حاضر پیگیر آن است بحث خیابان امام خمینی (ره) است که یک معضل بزرگ برای شهر محسوب و تقریبا همه مردم را در گیر کرده است.

شهردار حاجی‌آباد با بیان اینکه تکمیل این پروژه در حال بررسی است و توافقاتی با مالکین مغازه‌ها صورت گرفته است، اضافه کرد: بعد از تعطیلات نوروزی ما اقدام به گسترش خیابان و تخریب مغازه‌های فرسوده و سنگ فرش پیاده‌روها خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نمای ساختمان‌های جدید در کنار ساختمان‌های قدیم یکی دیگر از معضلاتی است که شهر حاجی‌آباد با آن مواجه است، گفت: وجود نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر که هم اکنون در حال تمیز شدن است، فضای سبز محله‌های شهر که باید به آن بیشتر اهمیت داده شود نیز از جمله مسائل مدنظر برای اقدام است.

حسن‌زاده در ادامه از ساخت پارک بانوان در سال 93 خبر داد و افزود: تجهیز و افزایش فضای سبز در دستور کار شهرداری است و در زمینه تجهیز مکان‌های تفریحی اندکی که در سطح شهر وجود دارد تمام تلاش خود را می‌کنیم.

به گفته وی، علی‌رغم صرف هزینه‌های قابل توجه برای گلکاری شهر و بلوارها، شهروندان در حفظ فضاهای ایجاد شدت دقت لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی و همکاری مردم با شهرداری هنوز در این شهر جا نیفتاده است، اضافه کرد: باید مردم بدانند که هرچه در این شهر وجود دارد متعلق به خودشان است و باید در نگهداری آن کوشا باشند.

حسن‌زاده یکی دیگر از معضلات شهرداری حاجی‌آباد را کمبود نیروی کارگر عنوان کرد و افزود: ما در شهر 35 هکتار فضای سبز داریم ولی متاسفانه نیروی کافی جهت حفاظت و نگهداری از آن را نداریم و در بخش نظافت هم ما با مشکل نیروی کارگر مواجه هستیم.

حسن‌زاده در ادامه در ‌ارتباط‌ با ساخت و سازهای غیرمجاز اطراف شهر که به گفته وی غیر اصولی و بدون هیچ گونه مجوز هستند نیز گفت: ساکنان سه محله حاشیه نشین از اقشار ضعیف جامعه هستند.

وی گفت: در رابطه با محله بی بی دختران ما در حال حاضر پیگیری الحاق آن هستیم که این بخش را به شهر اضافه کنیم.

این مسئول یادآور شد: در مورد ساماندهی محله‌های گود کعنوئیه و بلوچ‌ها نیز تصمیماتی گرفته شده است که طی یک طرح زمین به طور مساوی بین مردم تقسیم و مجوز ساخت مسکن و پروانه ساخت به متقاضیان داده می‌شود.

انتهای پیام/88002/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول