اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

گام محکم استاندار جدید کرمان برای رفع مشکلات مسکن مهر حاجی‌آباد

استاندار جدید کرمان در سومین روز کاری خود از پروژه مسکن مهر حاجی‌آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم ساکن در این منطقه قرار گرفت.

گام محکم استاندار جدید کرمان برای رفع مشکلات مسکن مهر حاجی‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز همراه با فرماندار کرمان و جمعی از مدیران استانی از پروژه مسکن مهر حاجی‌آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم ساکن در این منطقه قرار گرفت.

پولی برایمان باقی‌نمانده است

یکی از ساکنان پروژه مسکن مهر حاجی‌آباد کرمان بیان داشت:‌ ما از سال 86 برای طرح مسکن مهر ثبت‌نام کرده و با هزار بدبختی اعتبار اولیه را آماده کردیم.

این بانوی کرمانی با بیان اینکه قرار ما این بود که در مجموع برای خانه‌هایمان 20 میلیون تومان پرداخت کنیم، افزود: شش ماه است که در خانه‌هایمان مستقر شده‌ایم،‌ اما هنوز دفتر اقساط ما را نداده‌اند و می‌گویند، 13 میلیون تومان دیگر هم بدهید تا دفترچه‌ها را بدهیم.

وی بیان داشت: ما همین مبلغی را که پرداخته‌ایم هم به سختی تامین کرده‌ایم، بنابراین چگونه می‌توانیم، ‌13 میلیون تومان دیگر هم پرداخت کنیم که سند خانه را بگیریم.

این زن جوان با اشاره به اینکه کیفیت مسکن‌های ساخته شده هم خوب نیست،‌ تصریح کرد: حتی یک پریز برق و یا جالامپی در خانه نبود و چاه فاضلاب خراب است و حدود یک ماه فاضلاب بالا آمده بود.

وی همچنین عنوان کرد:‌ زمانی که همسایه‌های طبقه‌های بالا شیر آب را باز می‌کنند، سقف خانه همسایه‌های طبقه پایین چکه می‌کند.

البته چکه کردن سقف و ترک برداشتن دیوارها را استاندار کرمان و همراهان وی با چشم خود مشاهده کردند.

نبود امکاناتی مانند وسایل ایاب و ذهاب، خدمات بهداشتی و درمانی، پاسگاه، مدرسه، مسجد و قطعی آب و برق از دیگر گلایه‌های ساکنان مسکن مهر بود که این موارد را با استاندار کرمان مطرح کردند.

استاندار کرمان بعد از شنیدن سخنان مردم و همچنین بازدید از تعدادی از واحدهای مسکن مهر حاجی‌آباد جلسه‌ای را در دفتر شرکت مسکن مهر بشری به عنوان پیمانکار این پروژه برگزار کرد.

از تشریفات خوشم نمی‌آید

علیرضا رزم‌حسینی در این جلسه اظهار داشت:‌ از تشریفات خوشم نمی‌آید و به این جلسه نیامده‌ام که فقط حرف بزنیم، بلکه باید کار مردم را راه بیندازیم و تمام مواردی که در این نشست مطرح می‌شود باید صورتجلسه و پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات مردم و همچنین دستگاه‌های اجرایی اطلاع دارم، عنوان کرد: مردمی که خانه نداشته‌اند و حالا صاحب مسکن شده‌اند باید بدانند که مشکلات موجود به مروز زمان برطرف می‌شود.

رزم‌حسینی از تلاش‌های صورت گرفته در بخش مسکن مهر استان کرمان قدردانی کرد و افزود: کارهای باقی مانده باید بر اساس تعهدات صورت گرفته انجام شود.

گام‌هایی برای رفع مشکلات مسکن مهر حاجی‌آباد

به گزارش فارس در این نشست مقرر شد، فاز نخست و دوم پروژه مسکن مهر حاجی‌آباد کرمان تا پایان سال جاری و فاز سوم تا پایان سال آینده تحویل داده شود.

همچنین شرکت آب و فاضلاب شهری هم در این جلسه متعهد شد که سیستم فاضلاب این پروژه مسکن مهر را طی هفت ماه آینده به بهره‌برداری برساند.

شورای اسلامی روستای حاجی‌آباد هم متعهد شد که طی شش ماه در زمینه جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی پروژه مسکن مهر این روستا اقدام کند.

ساخت مسجد و مدرسه هم از دیگر تعهدات صورت گرفته در نشست مربوط به پروژه مسکن مهر حاجی‌آباد کرمان بود.

------------------------------

گزارش از مهسا حقانیت

عکس‌ها از محسن رجب‌پور

-------------------------------

انتهای پیام/80019/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول