اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

مکان دفن زباله‌ معضلی بزرگ برای باشت است

فرماندار باشت گفت: مکان دفن زباله‌های باشت معضلی بزرگ برای این شهرستان شده که مکان آن باید تغییر یابد.

مکان دفن زباله‌ معضلی بزرگ برای باشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز هشتمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان باشت با حضور فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مسئولان و تعدادی از کارشناسان مواد غذایی در محل برگزاری جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

یزدان محمدی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری خوب ادارات و نهادهای شهرستان با شبکه بهداشت و درمان در جهت اجرایی کردن مصوبات و انجام اقدامات ارزشمند در راستای بهداشت و سلامت جامعه اظهار کرد: تاکنون ما توانسته‌ایم با اقدامات جدی و نظارت دقیق از سوی مسئولان، بسیاری از مشکلات موجود را ساماندهی کنیم.

وی افزود: این اقدامات به معنای پایان مشکلات در شهرستان نبوده بنابراین لازم است مواردی را که در بحث بهداشت و سلامت تاثیرات منفی داشته هر چه سریع‌تر شناسایی و جهت هموارسازی مشکل اقدام شود.

فرماندار باشت با تأکید بر این موضوع که سبزی‌فروشان سطح شهر باید ساماندهی شوند، گفت: به علت مصرف بالای سبزیجات در میان خانواده‌ها و اهمیت بهداشتی این موضوع لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی آنها اقدام کرده چرا که در طی چند ماه گذشته تعداد آن‌ها چند برابر شده و این موضوع نه تنها به لحاظ بهداشتی بلکه بی‌نظمی در محیط سطح شهر را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: موضوع بهداشت و سلامت در اجتماع زنجیره‌ای است که تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها در کنار مردم را می‌طلبد و تنها با اعمال قانون و برخورد جدی نباید پیگیری شود بلکه فرهنگ‌سازی در راستای سالم‌سازی جامعه باید به شکلی مفید نهادینه شود.

محمدی تصریح کرد: بحث سلامت جامعه و شهرستان بسیار حائز اهمیت بوده و انجام امورات در این راستا بر عهده همه مردم و نه فقط مسئولان و حاضران در این جلسه است.

این مسئول با اشاره به موضوع نامناسب بودن مکان دفن زباله‌های شهر باشت که در ورودی این شهر واقع شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع که از لحاظ بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است و بارها نیز در جلسات متعدد تذکر داده شده است هنوز اجرایی نشده و به زودی به یک مشکل بزرگ در شهر تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/82007/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول