اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

تلاش شهرداری یاسوج برای برگزاری نمایشگاه کتاب قابل تقدیر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش و همکاری شهرداری یاسوج برای برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب قابل تقدیر است.

تلاش شهرداری یاسوج برای برگزاری نمایشگاه کتاب قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی ظهر امروز در نخستین نشست برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استان اظهار داشت: ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی که در امر برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استانی حضور دارند نهایت سعی و تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه داشته‌اند که جا دارد ضمن قدردانی از رویکرد نوین شهرداری یاسوج در خصوص تعامل بیش از پیش با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از همکاری این نهاد برای نصب بنرها و ارائه بیلبوردهای تبلیغاتی برای سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت وظیفه سایر دستگاه‌های ذی‌ربط برای برگزاری این نمایشگاه ابراز داشت: با توجه به اینکه تمام سیستم نمایشگاه از طریق برق است و با یک دقیقه قطعی برق کل سیستم نمایشگاه مختل می‌شود، لازم است شرکت توزیع نیروی برق استان با تأمین امنیت شبکه برق زمینه برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه را به وجود آورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار استقرار یک واحد نیرو انتظامی در محل نمایشگاه شد و افزود: وجود نیروی انتظامی یک عامل بازدارنده و پیشگیرانه برای عدم بروز برخی تخلفات است.

کمالوند از استقرار یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی در محل بیرون از نمایشگاه خبر داد و گفت: یک دستگاه ماشین آمبولانس فوریت‌های پزشکی با همکاری سازمان علوم پزشکی استان در محل نمایشگاه برای خدمات‌دهی احتمالی به بیماران و مصدومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به سامانه‌های کارت‌خوان‌های بانک صادرات و لزوم عدم قطعی و کارایی بالای آنها از شرکت مخابرات خواستار همکاری شرکت مخابرات استان برای عدم قطعی خطوط و در صورت امکان ارسال یک پیامک برای سایر هم‌استانی‌ها در خصوص برگزاری این نمایشگاه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برپایی دو غرفه نقاشی کودک در این نمایشگاه افزود: این غرفه‌ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا خواهد شد که برخی از وسایل این غرفه از طریق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأمین خواهد شد.

وی از آموزش و پرورش خواستار اطلاع‌رسانی برای حضور دانش‌آموزان و خرید کتاب‌های درسی و مربوط به محصلان و برخی هماهنگی‌ها با سازمان بهزیستی استان برای حضور کودکان در این نمایشگاه خبر داد.

انتهای پیام/82010/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول