اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین نشست نمایشگاه کتاب

برنامه‌های برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان را تشریح کرد.

برنامه‌های برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز اولین نشست برگزاری سیزدهمین نشست نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی معاون سیاسی امنیتی استانداری استان برگزار شد.

در این نشست معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایاب و ذهاب غرفه‌داران و عوامل اجرایی، آماده‌سازی محل اسکان برای بیش از 180 نفر از ناشرین و عوامل اجرایی، آمادگی برای بیمه مسئولیت مدنی و حوادث کارکنان، نیروهای خدماتی و عوامل اجرایی و بازدیدکنندگان از جمله اقدامات صورت گرفته اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

کرم‌الله محمدپور با اشاره به افزایش تعداد غرفه‌های سیزدهمین نمایشگاه کتاب امسال استان تصریح کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته بیش از 500 متر افزایش فضا را خواهیم داشت که نزدیک به 150 غرفه داریم و با جلساتی که با معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، قرار شد ناشران برتر که مورد استقبال مردم هستند در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و تبلیغات این نمایشگاه از چند روز پیش آغاز شده است، افزود: در بحث اطلاع‌رسانی و تبلیغات فعالیت‌های مرتبط با شهرداری‌ها در مرکز استان و سایر مراکز شهرستان‌ها صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه هزینه‌های تبلیغاتی در این ایام به عهده این اداره‌کل است، اظهار داشت: تیزر، زیرنویس و نشان و آگهی این نمایشگاه از صدا و سیمای مرکز استان و با هزینه این اداره‌کل در حال پخش است.

محمدپور تصریح کرد: یارانه خرید کتاب در این نمایشگاه 10 درصد خرید بن کارت الکترونیکی بانک صادرات است که بازدیدکنندگان با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند این بن‌ها را تهیه کنند و کتاب‌های این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/82010/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول