اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری نمایشگاه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد یک تحول فرهنگی است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی برای این استان است، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد یک تحول فرهنگی است.

برگزاری نمایشگاه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد یک تحول فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشستی با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و سایر دستگاه‌های فرهنگی در جهت هر چه بهتر برگزار شدن سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج برگزار شد.

 حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه یک رخداد بزرگ فرهنگی است، اظهار کرد: در این نمایشگاه ناشران برجسته کشور با ارائه آثار و کتب جدید میزبان اعم بازدیدکنندگان از اقشار مختلف و با سلیقه‌های متفاوت خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که کتاب باید وارد متن زندگی شود، افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد است که در این زمینه سایر دستگاه‌های مرتبط با این نمایشگاه باید نهایت تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر و استفاده از این نمایشگاه را داشته باشند.

میرمحمدی با اشاره به میزان آمار پایین مطالعه، گفت: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی و دیگر کارهای فرهنگی امیدواریم سطح مطالعه مردم بیشتر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از تخفیف 40 درصدی محصولات ارائه شده در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

امین کمالوندی با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد در دی ماه سال‌جاری اظهار داشت: در این نمایشگاه که در 149 غرفه و در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می‌شود، بن کتاب با تخفیف 40 درصد به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بن‌های کتاب این نمایشگاه به صورت الکترونیکی است، افزود: برای سهولت و تسریع خرید بازدیدکنندگان با همکاری بانک صادرات در تمامی غرفه‌های این نمایشگاه کارت خوان تعبیه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بازدیدکنندگان برای خرید بن باید کارت ملی همراه داشته باشند، تصریح کرد: این نمایشگاه از 12 تا 20 دی‌ماه سال‌جاری در یاسوج برپا می‌شود.

انتهای پیام/82010/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول