اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات معرفی شد

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات معرفی شد.

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات اظهار داشت: 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی به حادثه‌ای فراموش ناشدنی تبدیل شده است که این حماسه جاودان یادآور بصیرت بالای مردم و مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام مهدی‌ربانی افزود: در جریان فتنه چهره نفاق کسانی که با نظام مشکل داشتند آشکار شد و مردم هم ثابت کردند گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: ملت ایران باید بداند که فتنه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه تمام نشده و نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه وظیفه سپاه پاسداران، حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی است، ادامه داد: سپاه در عرصه‌های مختلف با توجه به اقتضائات آن عرصه، به دفاع از انقلاب همت می‌گمارد و این باید مورد توجه همه عزیزان سپاهی و بسیجی قرار گیرد.

ربانی گفت: در روز 9 دی‌ماه مردم برای دفاع از نظام که آن را یک تکلیف الهی می‌دانند با تبعیت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

گفتنی است، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام علی‌اکبر دلدار، حجت‌الاسلام محمد رخبین به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محلات معرفی شد.

انتهای پیام/87007/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول