اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری کرمان عنوان کرد

تولید سیزدهمین کلیپ پیشگیری از وقوع جرم در کرمان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت‌: سیزدهمین کلیپ پیشگیری از وقوع جرم با موضوع «قوانین بین موجر و مستاجر» توسط معاونت اجتماعی کرمان تولید شد.

تولید سیزدهمین کلیپ پیشگیری از وقوع جرم در کرمان

حمید خالقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یکی از قوی‌ترین ابزارها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده از ظرفیت‌های موجود فرهنگی، اجتماعی و استفاده از ‌هنر و رسانه‌ها است و با تولید فیلم و انیمیشن‌های پیشگیرانه قصد داریم، سطح آگاهی‌های عمومی جامعه را بالا ببریم‌.

وی بیان داشت: سیزدهمین کلیپ پیشگیری از وقوع جرم با موضوع «قوانین بین موجر و مستاجر» توسط معاونت اجتماعی کرمان تولید شده و هم‌اکنون در سایت این معاونت قابل مشاهده و دریافت است.

خالقی تصریح کرد: می‌توان با نمایش‌ این فیلم‌ها در رسانه‌ها و استفاده از فضای مجازی و سایبری و حتی تلفن‌های همراه آگاهی‌های عمومی را نسبت به جرائم بالا برد.

این مقام مسئول افزود: ساخت فیلم‌های کوتاه و انیمیشن‌های پیشگیری با استفاده از واقعیت‌های پرونده‌های مختلف می‌تواند در ارتقای آگاهی مردم نقش بسزایی داشته باشد.

معاون اجتماعی دادگستری استان کرمان ابراز داشت‌: امیدواریم با آسیب‌شناسی برخی از جرائم و بالا بردن سطح آگاهی جوانان و خانواده‌ها با برنامه‌ریزی‌های اصولی و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی، اجتماعی بتوان پیشگیری از جرم را به عنوان یک اندیشه در اولویت قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که همه شهروندان نیز پیش از انجام هر اقدامی با رویکرد تخصصی تدابیر پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند به طوری که در جامعه شاهد کنترل جرم و مهار آسیب‌های اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول