اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش «وقف و رسانه» صورت گرفت

راه‌اندازی وب سایت رسمی آستانه امامزاده بی‌بی‌ حکیمه (س) گچساران

امروز در همایش «وقف و رسانه» و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی وب سایت رسمی آستانه امامزاده بی‌بی‌ حکیمه (س) گچساران راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی وب سایت رسمی آستانه امامزاده بی‌بی‌ حکیمه (س) گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مسئولان استانی و شهرستانی از وب سایت رسمی بی‌بی حکیمه (س) گچساران رونمایی شد.

در این مراسم، رامین چرومی در جمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که راه‌اندازی وب سایت آستانه امامزاده بی‌بی حکیمه (س) گچساران در حوزه‌های مختلف اطلاع‌رسانی می‌کند، گفت: این وب سایت در حوزه‌های کرامات، گزارشات تصویری، اخبار، مراسمات و برنامه‌های عمرانی امامزاده را پوشش می‌دهد.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی www.bibihakimeh.org از آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به امامزاده آگاه شوند، گفت: امیدواریم مراجعین به سایت؛ اطلاعات مورد نیاز در خصوص امامزاده را دریافت کنند.

وی به موقعیت جغرافیایی امامزاده حکیمه (س) گچساران اشاره کرد و اظهار داشت: این امامزاده در 80 کیلومتری شهرستان گچساران واقع شده و از امامزادگان واجب‌التعظیم و دارای کرامت است.

چرومی با تاکید بر این‌که همه ساله از اقصی نقاط کشور و کشورهای حاشیه‌‌ خلیج فارس زائران و مشتاقان زیادی به‌ویژه در ایام اسفند ماه و تعطیلات نوروزی به این امامزاده مشرف می‌شوند، گفت: امامزاده بی‌بی حکیمه (س) در بین شیعیان عربستان به عنوان حرم چهارم اهل‌بیت (ع) ثبت شده است.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شیعیان کشورهای حوزه خلیج فارس برای زیارت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) حضرت شاه‌چراغ (ع) و حضرت بی‌بی حکیمه (س) هرساله به ایران مشرف می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت مردم ایران نسبت به جایگاه امامزاده بی‌بی حکیمه (س)، می‌طلبد که اعتبارات و فعالیت‌های بیشتری در جهت شناساندن این امامزاده صورت گیرد.

چرومی با تاکید بر این‌که مراسم غبارروبی این امامزاده هر ساله برگزار می‌شود و مبالغی به حساب بقعه واریز می‌شود و این مبالغ در محل امامزاده هزینه می‌شود، گفت: بخشی از نذورات این امامزاده به هزینه‌های ضروری مدیریتی، خادم، نظافت‌چی و بخشی در قسمت فرهنگی صرف برگزاری مراسم و بخشی دیگر از آن نیز در قسمت عمرانی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول