اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

نهم دی روز عشق به ولایت است

بخشدار بردخون گفت: نهم دی روز تجلی بصیرت و عشق به ولایت است.

نهم دی روز عشق به ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمّدپور ظهر امروز در جلسه شورای اداری بردخون اظهار داشت: بصیرت و وقت شناسی مردم، تبعیت از ولایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تجلی غیرت دینی موجب شد تا در نهم دی ماه شاهد خلق حماسه‌ای ماندگار در تاریخ نظام  جمهوری اسلامی باشیم.

وی افزود: پشت پرده  فتنه 88 همه دشمنان و زخم‌خوردگان نظام اسلامی بودند که  با جمع کردن همه امکانات و عوامل خود سعی در براندازی نظام داشتند برهمین اساس بزرگداشت این روز مهم و ضروری است زیرا یادآور پیوند ناگسستنی مردم با ولایت است.

محمّدپور با اشاره به سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و شرایط خاص سیاسی و بین المللی گفت: بهره‌برداری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های دهه فجر امسال در راستای تقویت آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی موجب ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اندیشه‌های ناب امام خمینی و مقام معظم رهبری به عنوان عامل اتحاد، انسجام و پیروزی انقلاب اسلامی و بازشناسی نقش ولایت فقیه در حکومت اسلامی  می‌شود.

بخشدار بردخون ادامه داد: بردخون دارای مدیران خوش فکر و مبتکر است  که می‌کوشند با مدیریت منابع و توجه به نیازها و خواسته‌های مردم در جهت تحقق اهداف بلند نظام گام بردارند.

وی بر استفاده از خرد جمعی تأکید کرد و گفت: مراسم نهم دی و دهه مبارک فجر صحنه حضور و همدلی مردم و مسئولان است پس تلاش کنیم همراه با ملت سرفراز ایران در راستای زنده نگه داشتن خاطره این ایام ارزشمند در اذهان حرکت کنیم.

محمّدپور در ادامه به برخی از مسائل منطقه اشاره کرد و بر پیگیری برای رفع و انعکاس آنها تأکید کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول