اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

حماسه 9 دی پایان هشت ماه دفاع هوشمندانه جنگ حق و باطل بود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: هشت ماه دفاع هوشمندانه جنگ حق و باطل در 9دی به پایان رسید به همین جهت 9دی تجلی بصیرت و هوشیاری امت حزب‌الله ایران اسلامی بود.

حماسه 9 دی پایان هشت ماه دفاع هوشمندانه جنگ حق و باطل بود

محسن آنالویی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در اصفهان در تبیین، تحلیل و بررسی ابعاد و دستاوردهای حماسه بزرگ و ملی 9 دی اظهار کرد: بدون شک یکی از مهم‌ترین مسائلی که  9دی را در تاریخ ثبت کرده است خلق حماسه دیگری از جنس حماسه هشت سال دفاع مقدس با محوریت مردم بود.

وی بیان کرد: هشت ماه دفاع هوشمندانه جنگ حق و باطل در  9دی به پایان رسید، به همین جهت باید گفت این حماسه با همه راهپیمایی‌ها و مناسبت‌هایی که در کشور اتفاق می‌افتد متفاوت است چرا که 9 دی تجلی بصیرت و هوشیاری امت حزب‌الله ایران اسلامی بود.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوی کشور تصریح کرد: در هشت ماه  دفاع مقدس سال  88 رهبری حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری از دلایلی است که 9 دی رقم خورد، چرا که ایشان با درایت اجازه دادند خوی قدرت‌طلبانه فتنه گران و همچنین بی‌ادبی و هتاکی آنان در روز عزای امام حسین (ع) توسط خودشان به مردم نشان داده شود و اینجا بود که دیگر صبر مردم و نظام به پایان رسید و دلیلی برای حضور مردم در 9 دی شد.

وی اذعان کرد: انتظار مردم از دولت محترم این است که با اعتمادی که به دولت یازدهم کرده‌اند دولت نیز به خواست مردم مبنی بر عدم استفاده از فتنه گران در عرصه‌های مدیریتی کشور احترام گذاشته و از افرادی که سابقه حضورشان در فتنه  88 به اثبات رسیده‌ است استفاده نکند که اگر چنین شود 9دی‌های پی در پی تکرار خواهد شد.

آنالویی با بیان اینکه مسئولان مراقب رفتار و حرکات خود در قبال فتنه 88 باشند چراکه این مسئله از خطوط قرمزی است که مردم آن را ترسیم کرده‌اند، گفت: اگر شخصی از مسئولان در تمام سطوح بخواهد این خط قرمز را نادیده بگیرد و با فتنه گران و اصحابش همنوا شود آنچنان سیلی خواهد خورد که رسوا می‌شود.

وی ابراز کرد: فتنه گران و آنهایی که با سکوتشان از این حرکت احمقانه حمایت کردند و امروز نیز حاضر نشده‌اند در این خصوص موضع بگیرند و ندای رفع حصر را سر می‌دهند جایگاهی در پیش ملت بزرگ ایران اسلامی نداشته و نخواهند داشت و همه مردم با بصیرت و هوشیاری تمام و پیروی از امر ولایت اجازه نخواهند داد فتنه  88تکرار شود و انتظارشان از مسئولان و همه دلسوزان حرکت پشت سر ولی فقیه است.

انتهای پیام/69030/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول