اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

وقف مصداق عمل صالح است

فرماندار گرگان با تاکید بر اهمیت وقف در جامعه اسلامی گفت: وقف مصداق عمل صالح است.

وقف مصداق عمل صالح است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در هفته وقف، فرصت مناسبی است تا دستگاه‎های دولتی در این خصوص حساس‌تر از گذشته باشند و بیش از گذشته به این مسئله اهمیت دهند.

وی ادامه داد: در نظام دینی ما وقف مصداق عمل صالح و همچنین از مصادیق باقیات و صالحات است که مبدا خیرات و زمینه ساز برکت برای واقف و مردم جامعه نیز محسوب می‌شود.

احمدی بیان کرد: اگر بخواهیم از موضع مدیران دستگاه‎های اجرایی به وقف  نگاه کنیم، وقف حوزه گسترده‎ای دارد.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‎ها با توجه به ماموریتی که دارند علاقمند به بالا بردن مشارکت مردمی برای پیشبرد اهداف هستند، به همین منظور می‎توان یک کار فنی انجام داد و نشست‎های تخصصی در حوزه وقف برگزار کنیم.

احمدی تاکید کرد: در این جلسات می‎توانیم با هم‌اندیشی و همفکری کارهایی را انجام دهیم تا خیران در حوزه وقف در راستای نیازمندی‎های جامعه موقوفه خود را ارائه کنند.

9 دی جلوه ولایت‌مداری مردم ایران است

وی افزود: 9 دی جلوه ولایت‌مداری مردم ایران است و این روز عمق نفوذ دین و منویات ائمه(ع) در دل و جان مردم را نشان می‎دهد و این روز اعلام برائت ساختارشکنان بر حریم ولایت بوده و خواهد بود.

احمدی متذکر شد: بزرگداشت حماسه 9 دی در سال جاری با اجتماع باشکوه مردم گرگان در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز 9 دی در مسجد جامع گرگان با حضور جدی و فعال آحاد جامعه برگزار خواهد شد.

فرماندار گرگان با اشاره به پیش رو بودن ایام رحلت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: برای گرامیداشت این روز در سطح استان دو اجتماع بزرگ را با حضور همه اقشار اهل سنت و شیعه در رحلت پیامبر اکرم (ص) خواهیم داشت که یکی از آنها ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه در مصلای نماز جمعه گرگان با حضور همه پیروان فرق مختلف برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ضرورت توجه به برنامه‎های دهه فجر و همچنین ثبت اشتغال ایجاد شده توسط سازمان‎ها در سامانه رصد از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار گرگان در جلسه شورای اداری به آن تاکید کرد.

در این برنامه از سید عبدالله خادمی‎زیارتی، محمدرضا ساورجمنی، ناز قربان شیرمحمدلی به عنوان واقفین شاخص و از سیدعلی طاهری و عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی، علی برقی رئیس اداره ثبت شهرستان گرگان، حیدرعلی احمدی فرماندار گرگان و هوشنگ فندرسگی معاونت اخبار و اطلاعات صدا و سیما به عنوان اصحاب وقف تجلیل شد.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول