اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

وقف در ایجاد عدالت در جامعه اسلامی اثرات فراوانی دارد

امام جمعه شیروان گفت: وقف در ایجاد عدالت در جامعه اسلامی اثرات فراوانی را به دنبال دارد.

وقف در ایجاد عدالت در جامعه اسلامی اثرات فراوانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری ظهر امروز در آیین خطبه‌های نماز جمعه این هفته از وقف به عنوان رمز جاودانگی و همچنین رفع محرومیت یاد کرد و اظهار داشت: باید این فرهنگ هر چه بیشتر در نظام اسلامی گسترش یابد.

وی با تاکید بر اینکه وقف دارای آثار و برکات فراوانی است، تصریح کرد: بی‌گمان وقف به خاطر استمراری که در طول تاریخ داشته اثرات و برکات فراوانی را برای مردم و جامعه به همراه دارد.

امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ وقف گروه‌های مختلف به‌ویژه رسانه‌ها مسئولیت دارند، عنوان کرد: باید نگاه جامعه به وقف تغییر یافته و با تحقق آن می‌توان این مهم را با سرعت بیشتری در جامعه توسعه و تعمیم دهیم.

وی با بیان اینکه وقف از جمله مسائلی است که در دین اسلام هم به آن تاکید زیادی شده است، یادآور شد: به همین خاطر باید با اهدای قسمتی از اموال خود در راه خدا، آخرت خود را آباد کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان در ادامه با گرامیداشت 9 دی اظهار داشت: این روز در واقع شکست بدخواهان داخلی و خارجی نظام اسلامی بود.

وی گفت: مردم در این روز با حضور پرشور خود وفاداری خودشان را به نظام اسلامی بار دیگر به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام کوثری این حضور را باعث بیمه شدن نظام اسلامی در مقابل بدخواهان دانست و یادآور شد: مردم در این روز نشان دادند که از آرمان‌های نظام اسلامی ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/63002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول