اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

سومین یادواره سرداران و 424 شهید سوادکوه برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: سومین یادواره سرداران و امیران و 424 شهید سوادکوه در روز دهم دی ماه در سالن امام علی (ع) شیر گاه برگزار می‌شود.

سومین یادواره سرداران و 424 شهید سوادکوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، یارعلی درزی صبح امروز در جمع فعالان دینی و مذهبی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی با تاکید بر اینکه مردم سوادکوه همواره در حمایت و پشتیبانی از انقلاب و آرمان‌های آن پیش قدم بودند، اظهار داشت: 5 هزار و 21 نفر از مردم سوادکوه در دوران دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به مدت حضور رزمندگان سوادکوهی در جبهه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: رزمندگان سوادکوهی از سه تا 76 ماه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نخستین و مسن‌ترین شهید سوادکوه پدر و پسر هستند، خاطرنشان کرد: شهید مصطفی مرادی به عنوان نخستین شهید قائم شهر و سوادکوه است و محمدحسن مرادی پدر ایشان نیز نخستین شهید با سن 57 سال به عنوان مسن‌ترین شهید این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

درزی با تاکید بر اینکه مردم و شهدا آگاهانه در مسیر شهادت قرار گرفتند و در دوران دفاع مقدس ایثارگری کردند، ادامه داد: دلایل عقلی و شرعی و عرفی هم حساب کنیم شهدا بر گردن ما حق دارند و یادآوری یاد و خاطره شهدا برای ارتقای معنوی ما لازم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به سابقه برگزاری یادواره شهدای شهرستانی اشاره و خاطر نشان کرد: نخستین و دومین یادواره شهدا در شهرهای زیراب و پل‌سفید برگزار شده بود و سومین یادواره سرداران و امیران و 424 شهید سوادکوه در روز دهم دی ماه در سالن امام علی (ع) شیر گاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول