اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دوست‌داران شعر و ادب

شب شعر اربعین در باغین کرمان برگزار شد

مراسم شب شعر اربعین با حضور شاعرانی از کرمان و باغین برگزار شد.

شب شعر اربعین در باغین کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام جمعه شهر باغین جمعه شب در مراسم شب شعر اربعین به جایگاه و منزلت شعر و شاعری در جامعه پرداخت و اظهار داشت: به لحاظ نقش و جایگاه شاعران در جامعه رهبرمعظم انقلاب همه ساله و در ماه مبارک رمضان یک روز را با شاعران سپری و شاعران اشعار خودشان را در محضر مقام عظمای ولایت قرائت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: شاعران سعی کنند که در سروده‌های خود در مدح اهل بیت (ع) غلو نکنند و شأن و منزلت آن بزرگواران را در اشعارشان رعایت کنند.

علی میری مسئول انجمن شعر آوای باغین نیز هدف از برگزاری این مراسم را پرورش استعدادهای شعر و ادب باغین عنوان کرد و گفت: طی دو سال برگزاری انجمن شعر آوای باغین تاکنون 20 نفر به جامعه شعر و ادب معرفی شده است.

در ادامه شاعرانی از انجمن شهر کوثر کرمان و انجمن شهر آوای باغین به قرائت سروده‌های خود در وصف شهدای کربلا و اربعین پرداختند و در پایان 20 نفر از شعرای شهر باغین با اهدای لوح تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم فاطمه شجاعی شاعره نوجوان باغینی با قرائت اشعار خود در مدح حضرت رقیه (س) حاضران را تحت تاثیر قرار داد.

انتهای پیام/2446/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول