اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شاعران و ترانه‌سرایان خوزستانی

همایش شعر «پیر پایداری» در آبادان برگزار شد‌

به مناسبت پنجمین سالگرد درگذشت اسوه مقاومت شهر آبادان ‌آیت‌الله جمی ‌همایش شعر و ترانه «پیر پایداری» با حضور شاعران و ترانه‌سرایان خوزستان در آبادان برگزار شد.

همایش شعر «پیر پایداری» در آبادان برگزار شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به مناسبت پنجمین سالگرد درگذشت اسوه مقاومت شهر آبادان ‌آیت‌الله جمی ‌همایش شعر و ترانه «پیر پایداری» شامگاه چهارشنبه با حضور شاعران و ترانه‌سرایان استان خوزستان در آبادان برگزار شد.

در این همایش بیش از 30 شاعر و ترانه‌سرای استان خوزستان به سرودن اشعار و ترانه‌های خود پرداختند.

در این همایش که به همت خانه ترانه، ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد آیت‌الله جمی و منطقه آزاد اروند برگزار شده بود شاعران و ترانه‌سرایانی از شهرهای آبادان، اهواز، هندیجان، رامشیر، ماهشهر و ایذه حضور داشتند.

همایش شعر و ترانه «پیر پایداری»  از ساعت 19 تا ‌22 چهارشنبه در تالار مهر آبادان برگزار شد و در پایان مراسم شاعران و ترانه‌سرایان بر‌تر با اهدای لوح تقدیر و تندیس ‌تجلیل شدند.

در این همایش که خانواده مرحوم آیت‌الله جمی ‌حضور داشتند، ‌مداحان و شاعران اهل بیت در آبادان ‌به سرودن اشعار خود در مدح ولایت، دفاع مقدس و اسوه پایداری هشت سال دفاع مقدس آبادان ‌آیت‌الله جمی پرداختند.

انتهای پیام/72013/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول