اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز مرحله نهایی فوتبال امیدهای کشور

صبای قم در گام نخست به مصاف مس رفسنجان می‌رود

تیم فوتبال امید صبای قم در نخستین گام از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور امشب به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

صبای قم در گام نخست به مصاف مس رفسنجان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازی‌های تیم فوتبال امید صبای قم در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور از امروز پنجشنبه پنجم دی ماه با رقابت چهار تیم حاضر در گروه دوم رسما آغاز می‌شود.

این در حالی است که این مرحله از رقابت‌ها برای تعیین تیم‌های اول گروه‌های دوگانه مرحله نهایی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور به منظور معرفی تیم‌های راه‌یافته به مسابقات فصل آینده لیگ برتر امیدهای کشور انجام می‌شود.

تیم فوتبال امید صبای قم با توجه به رویارویی با تیم‌های قدرتمند حاضر در مرحله نهایی تمرینات منظم و مستمری را برگزار کرده تا با توجه به تیم‌هایی که با این تیم همگروه هستند با تمام توان و قدرت به میدان برود و بار دیگر به لیگ برتر امید کشور باز گردد.

گروهی که شاگردان حسین گنجیان در تیم فوتبال صبای قم در آن قرار گرفته‌اند نسبت به دیگر گروه مرحله نهایی کمی سخت‌تر است و بر همین اساس صبای قم با تیم‌های بزرگ فوتبال کشور در رفسنجان و به میزبانی مس برای راهیابی به لیگ برتر رقابت می‌کند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان قرار است دیدارهای مرحله نهایی در دو گروه به انجام برسد، بر همین اساس تیم فوتبال امید صبای قم در گروه دوم مرحله نهایی فوتبال دسته اول امید کشور حضور دارد و در شهر رفسنجان به دنبال جواز صعود به فصل آینده بازی‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور با حریفان خود به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازد.

تیم فوتبال امید صبای قم به عنوان یکی از تیم‌های مدعی صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در سال 1391 از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرده و حالا تمام انگیزه شاگردان حسین گنجیان این است که بار دیگر لیگ برتری شوند.

نتایجی که تیم فوتبال امید صبای قم در مرحله مقدماتی کسب کرده گویای این است که صبا توان صعود به لیگ برتر را دارد اما باید منتظر امشب و مشخص شدن نتیجه نخستین بازی این تیم برابر میزبان بازی‌های گروه دوم یعنی مس رفسنجان بود.

این در شرایطی است که در این گروه چهار تیم شهرداری یاسوج، شهرداری تبریز، صبای قم و مس رفسنجان قرار دارند و صبا تلاش می‌کند حتی بهتر از بازی‌هایی که در مرحله مقدماتی انجام داد، در این مرحله برابر حریفان خود ظاهر می‌شود.

بازی‌ها از امروز در شهر رفسنجان آغاز می‌شود و در حالی تا روز هشتم دی ماه ادامه می‌یابد که تیم نخست به صورت مستقیم به لیگ برتر می‌رود و تیم دوم هم با تیم دوم گروه بعد بازی خواهد کرد که در مجموع دو بازی یکی از آن‌ها به لیگ برتر فوتبال کشور صعود می‌کند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول