اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شنبه 14 دی ماه

صبای قم در یازدهمین بازی خانگی از سپاهان پذیرایی می‌کند

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته بیست و یکم لیگ برتر بعد از ایام سوگواری دهه سوم ماه صفر برگزار می‌شود.

صبای قم در یازدهمین بازی خانگی از سپاهان پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همگی سه شنبه سوم دی ماه به صورت همزمان به انجام رسید، لیگ برتر با تعطیلی 11 روزه مواجه می‌شود و ادامه بازی‌های خود را از چهاردهم دی از سر می‌گیرد.

در واقع برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در روز یکشنبه هشتم دی ماه و همچنین مواجهه با ایام سوگواری دهه سوم ماه صفر در روزهای سه شنبه تا جمعه هفته آینده دلیل تاخیر در شروع دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر است.

بدین ترتیب شروع دیدارهای هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از روز شنبه چهاردهم دی ماه خواهد بود و بدین ترتیب صبای قم باید در دیداری خانگی برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرار بگیرد.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان شنبه چهاردهم دی ماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی و دقیقا عصر جمعه سیزدهم دی ماه سرمربیان دو تیم در باشگاه صبا پاسخگوی سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که دیدار صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته ششم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم فوق‌العاده برای صبا حائز اهمیت است و صبا که بعد از هفته‌ها ناکامی توانست گسترش فولاد تبریز را از پیش رو بردارد، باید از این بازی نیز با دست پر خارج شود تا به اوضاع نابسامان خود در جدول سر و شکل بهتری بدهد.

این دیدار در شرایطی در قم به انجام می‌رسد که تا پایان هفته پنجم دور برگشت رقابت‌ها، تیم فوتبال صبای قم با کسب 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر است و برای بهبود این موقعیت در مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی خواهد کرد.

صبا و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت 15 عصر شنبه چهاردهم دی ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند در حالی که دیدار رفت آنها در هفته ششم به میزبانی سپاهان در فولاد شهر برگزار شد و با دو گل به سود میزبان به پایان رسید.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول