اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

یادواره شهدای کوی پاسداران در بهار برگزار شد

یادواره 12 شهید مسجد سیدالشهدای کوی پاسداران شهر بهار برگزار شد.

یادواره شهدای کوی پاسداران در بهار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، پیش از ظهر امروز و به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی، یادواره 12 شهید مسجد سیدالشهدای کوی پاسداران شهر بهار برگزار شد.

یکی از مدرسان حوزه علمیه در این مراسم گفت: امام حسین (ع) با هدف امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و توانست با این قیام دین اسلام را زنده و جاوید نگه دارد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی ادامه داد: ما باید در راستای تبلیغ و ترویج دین تلاش کنیم و اجازه ندهیم دشمنان خرافات را وارد دین کنند.

وی با بیان اینکه شهدا به تأسی از مکتب حسین(ع) در مقابل ظلم ایستادند، بیان داشت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس در مقابل یاوه‌گویان ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به تصرف دشمن درآید.

این استاد حوزه علمیه به برپایی مراسم یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و روحیه شهادت‌طلبی برگزار می‌شود.

حسینی اضافه کرد: باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و جوانان را با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا سازیم تا دشمن نتواند تفکر ولایی جوانان را منحرف سازد.

وی تصریح کرد: دشمنان از پیشرفت ایران همواره ترس و هراس دارند و در هیچ شرایطی نمی‌خواهند ایران به علوم روز دست یابد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: با وجود این خواسته‌ها دانشمندان این مرز و بوم توانسته‌اند روز به روز با دستیابی به علوم و فنون بر عزت کشور بیافزایند.

حسینی در پایان متذکر شد: پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها به برکت وجود نعمت بزرگ ولایت است که ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

انتهای پیام/89027/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول