اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

مردم ولایتمدار حیات بدون اسلام و اهل‌بیت (ع) را نمی‌پذیرند

امام جمعه یاسوج با محکوم کردن فتنه 88 گفت: مردم بصیر و ولایت‌مدار یک لحظه حیات بدون دین اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را نمی‌پذیرند.

مردم ولایتمدار حیات بدون اسلام و اهل‌بیت (ع) را نمی‌پذیرند

به گزارش خبرگزاری فارس ار یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: حماسه 9 دی خون شهدای پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را حفظ کرد.

وی با محکوم کردن فتنه‌گران در سال 88 ادامه داد: افراد فریب خورده در سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به ملت ایران توهین کردند.

امام جمعه یاسوج افزود: ملت هوشیار، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی همیشه در صحنه هستند و زندگی بدون دین اسلام و اهل‌بیت (ع)‌ را نمی‌پذیرند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم نایب بر حق امام زمان (ع) است، تصریح کرد: مهم‌ترین ارزش برای نظام جمهوری اسلامی این است که یک فقیه عادل و آگاه به زمان و سیاستمدار در رأس کشور قرار دارد.

خطیب جمعه یاسوج با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی افزود: از مسائلی که در دین اسلام مورد توجه قرار گرفته موضوع علم‌آموزی و توجه به دانش، معرفت و آگاهی است.

موسوی‌اعظم اظهار داشت: آموزش و پرورش این استان برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در تمام نقاط این استان آمادگی کامل دارد و تاکنون خدمات ارزشمندی در این خصوص صورت گرفته است.

خطیب جمعه یاسوج با اشاره به اهمیت وقف در جامعه افزود: وقف موجب فقرزدایی، ایجاد اشتغال، کمک به توسعه علم و دانش در جامعه می‌شود و همچنین پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و مذهبی امروزه در جامعه حاصل از درآمد‌های وقف است.

انتهای پیام/82009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول