اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

9 دی روز نابودی فتنه‌گران بود

امام جمعه آستارا گفت: حماسه 9 دی روز نابودی فتنه‌گران و صحنه عشق و ارادت ملت ایران به ولایت فقیه و نظام اسلامی بود.

9 دی روز نابودی فتنه‌گران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به دیدار پنهانی هیئت پارلمانی اروپا با دو محکوم فتنه اظهار کرد: هیئت پارلمانی اروپا عرف سیاسی بین‌المللی را رعایت نکرد و با دیدار با دو نفر محکومان فتنه 88 رسماً دشمنی غرب با مردم ایران را به اثبات رساند و بار دیگر ثابت شد که غرب قابل اعتماد نیست.

وی افزود: برخی مدیران فکر می‌کنند با خشونت برخورد کردن با مردم و پرسنل می‌توان مدیریت کرد در صورتی که طبق توصیه اسلام مدیریت باید همراه با خوشرویی و خوش‌رفتاری باشد.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه خوش‌رفتاری را بهترین نوع مدیریت ذکر کرد و گفت: به مدیران توصیه می‌شود با پرسنل و مردم خوش‌رفتاری کنند. در فتنه 88 بیگانگان و در رأس آنها سران فتنه که در انتخابات 88 موفق نشدند رأی بیاورند با مدیریت غرب و ضدانقلاب درصدد براندازی نظام پس از انتخابات 88 برآمدند.

حافظ‌نیا مردم ولایت‌مدار گیلان در 8 دی را نشانه تابعیت از نظام و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: مردم گیلان یک روز جلوتر از 9 دی مردم میثاق با ولایت فقیه را اعلام کردند.

حافظ‌نیا حماسه مردم گیلان را نشان‌دهنده عشق و پایبندی به ولایت فقیه و اسلام ذکر کرد و افزود: با هوشیاری و بصیرت مردم ایران و درایت مقام معظم رهبری فتنه‌گران نابود شدند و در 9 دی مردم با حضور گسترده در صحنه عشق و تبعیت خود از نظام و ولایت فقیه را نشان دادند و فتنه‌گران را نابود کردند.

به گفته خطیب جمعه آستارا، فتنه 88 از تمام وقایع و فتنه‌ها در طول انقلاب بزرگ‌تر بود که با درایت رهبری و بصیرت مردم ایران در 9 دی خنثی شد.

وی هفته وقف و نهضت سوادآموزی و شهادت آیت‌الله نظری به دست شاه خائن در سال 1353 را گرامی نگه‌داشت.

حافظ‌نیا با بیان اینکه نهضت سوادآموزی با دستور امام راحل در نخستین روزهای انقلاب تاسیس شد، خاطرنشان کرد: نهضت سوادآموزی برکات زیادی برای کشور دارد و از تلاش این عزیزان قدردانی می‌شود.

وی با تسلیت ایام دهه آخر صفر یادآور شد: روز گرامیداشت 9 دی همزمان با سراسر کشور در آستارا ساعت 9 صبح در مسجد رسول‌الله (ص) آستارا برگزار می‌شود و بار دیگر مردم این دیار با حضور بی‌نظیر خود تبعیت و عشق به ولایت فقیه و اسلام را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/84001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول