اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان مطرح کرد

اختصاص یک میلیارد ریال به روستای سیدشهاب تویسرکان

فرماندار تویسرکان از تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار عمرانی به روستای سیدشهاب در بخش مرکزی تویسرکان در سال جاری خبر داد.

اختصاص یک میلیارد ریال به روستای سیدشهاب تویسرکان

حسین‌علی شرکائی در حاشیه نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی تویسرکان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تقدیر از تلاش و پیگیری‌های نماینده مردم تویسرکان در مجلس اظهار کرد: دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم سبب ارتقای همدلی و تعامل دوچندان جامعه و رشد و توسعه می‌شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت تحول عظیمی در شهرستان ایجاد شده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

فرماندار تویسرکان روستای سیدشهاب را بزرگترین روستای تویسرکان دانست که در حال تبدیل شدن به شهر است و در ادامه ابراز کرد: این روستا 3 هزار و 458 نفر جمعیت دارد.

وی با بیان اینکه صنایع چوب در این روستا از رشدی چشمگیر برخوردار است، یادآور شد: یک پنجم کار مبل و منبت شهرستان تویسرکان در روستای سیدشهاب انجام می‌شود.

شرکائی گفت: مردم این روستا به ویژه جوانان به شغل مبل و منبت مشغول هستند و ضمن ایجاد اشتغال برای افراد روستا به نیاز افراد بیکار و جویای کار نیز پاسخ داده است.

وی ایجاد تعاونی مبل و منبت را راهی راهبردی در راستای رشد همه‌جانبه در روستای سید شهاب دانست و بر لزوم ایجاد تعاونی در این روستا طی 15 روز آینده توسط اداره تعاون، رفاه و امور اجتماعی تویسرکان تاکید کرد.

فرماندار تویسرکان به فعالیت چشمگیر تعاونی مبل و منبت در روستای اشترمل اشاره کرد و گفت: با فعال شدن تعاونی مبل و منبت در این روستا و برگزاری نمایشگاه‌هایی در این زمینه، هنرمندان روستای اشترمل حضوری فعال در عرصه‌های ملی و فراملی دارند.

وی همدلی و همراهی مردم با مسئولان امر را یکی از راه‌های اساسی در توسعه و پیشرفت دانست و تاکید کرد: باید با همت، هم‌اندیشی و  همگرایی در راستای پیشرفت و دستیابی به اهداف تعریف شده وارد شویم.

شرکائی با اشاره به اینکه هر سال به روستای سید شهاب در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار تخصیص داده می‌شود، گفت: سال جاری نیز یک میلیارد ریال اعتبار عمرانی به این روستا اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول