اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم و فرماندار آمل صورت گرفت

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از راه‌های روستایی آمل

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم و سرپرست فرمانداری ویژه آمل از راه‌های روستایی این شهرستان بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از راه‌های روستایی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، بازدید سیدحسین میرشفیع معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی امشب از پروژه‌های راه روستایی آمل بازدید کرد و سپس نشست تصمیم‌گیری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در پایان این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اعلام اینکه پیگیری‌های نماینده مردم آمل در مجلس و در وزارت راه و شهرسازی برای راه‌های روستایی روستاهای پرجمعیت این شهرستان منجر به این بازدید شد، تصریح کرد: این پروژه‌ها نیاز به آسفالت و یا تکمیل داشت که در بازدید از این روستا تصمیماتی گرفته شد.

سیدحسین میرشفیع با بیان اینکه براساس ظرفیت‌های اعتباری باقی مانده تا پایان سال و با توجه به کمبودهای اعتباری که براساس قانون وجود دارد تصمیماتی اخذ شد، بیان داشت: در این طرح‌ها می‌توانیم ظرفیت‌های استانی و ملی را به صورت مشترک بسیج کرده و با استفاده از توان پیمانکاران برخی پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه برخی پروژه‌ها نیمه‌تمام بودند که تصمیم گرفتیم به آنها سرعت دهیم، گفت: برخی پروژه‌ها نیز نیاز داشتند که با هماهنگی استانداری مازندران و با توجه به اینکه طول کمی دارند اما در رضایت‌مندی مردم موثر هستند از ظرفیت‌ها استفاده شود.

این مسئول یادآور شد: برخی پروژه‌ها نیز در مناطقی قرار داشتند که در فصل سرد سال امکان اجرای پروژه نیست و قرار شد تصمیم‌سازی و امور اداری صورت گیرد و در فصل مناسب سال این پروژه‌ها اجرایی شود.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های مهمی در حوزه راهداری و نگه‌داری راه‌های روستایی انجام دهیم، افزود: راه‌های روستایی از لحاظ ایمنی دچار مشکل هستند و نیز بیش از هشت سال از عمر آنها می‌گذرد اما در کشور اعتبارات نگه‌داری و راهداری این راه‌ها وجود ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد برای سال 93 اعتباراتی در حوزه تکمیل و بهسازی این راه‌ها اختصاص یابد.

انتهای‌پیام/86011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول