اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

صبای قم در خانه از دانش فریدونکنار میزبانی می‌کند

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر دانش فریدونکنار قرار می‌گیرد.

صبای قم در خانه از دانش فریدونکنار میزبانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این مقطع زمانی که وضعیت فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در گروه خود چندان خوب نیست نمی‌توان دلیل خاصی را برای توجیه ناکامی‌های این تیم برشمرد اما این امیدواری وجود دارد که با حمایت مسئولان و کادر فنی صبا، این تیم از خطر سقوط نجات پیدا کند.

صبای قم هفته قبل میهمان صدرنشین گروه سوم یعنی مقاومت بود اما نتوانست غرور مقاومت تهران را بشکند و ناکامی‌های اخیر در لیگ برتر را جبران کند و بر همین اساس ناچار است در دیدار خانگی این هفته برابر تیم دانش فریدونکنار دست به بازی انتحاری بزند.

شاگردان عباس رحمانی در 10 هفته گذشته در زمین مسابقه برابر حریفان خود خوب بازی کرده‌اند اما حکایت آن‌ها چیزی شبیه به تیم بزرگسالان صبای قم است که خوب بازی می‌کند اما نتیجه نمی‌گیرد، با این حال خوب بازی کردن در این هفته‌های رو به پایان لیگ برتر به کار صبا نمی‌آید و این تیم باید در چهار بازی باقی مانده پیروز شود و خود را از سقوط نجات بدهد.

قرار گرفتن در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور صبای قم را در وضعیت بسیار بدی قرار داده است و صبایی‌ها که به خوبی از این موضوع آگاهی دارند این هفته در خانه باید هر آنچه در توان دارند برای کسب پیروزی مقابل دانش فریدونکنار خرج کنند.

این در حالی است که تمام دیدارهای آینده تیم صبا نیز مهم هستند و صبا اگر می‌خواهد در لیگ برتر بماند باید تمام توان خود را برای جبران امتیازات از دست رفته به کار بگیرد و با کسب 12 امتیاز از چهار بازی آینده با احتساب 6 امتیازی که در کارنامه دارد، بقای خود را در لیگ برتر تضمین کند.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور این هفته مقابل تیم دانش فریدونکنار به میدان می‌رود و دیدار 2 تیم در حالی به میزبانی صبا در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود که در بازی نیم فصل اول این تیم دانش فریدونکنار بود که با سه گل صبای قم را شکست داد و یکی از سنگین‌ترین باخت‌‌های صبا در این فصل را رقم زد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در فصل جاری با شرکت 32 تیم برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده در چهار گروه هشت تیمی به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در حالی که صبای قم در گروه سوم مقدماتی جای گرفته است در جدول رده‌بندی بازی‌های این گروه مکان هشتم را در اختیار دارد و در صورتی که این هفته برابر دانش فریدونکنار پیروز نشود به سقوط نزدیک‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول