اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی دینی در 150 مسجد و حسینیه کنگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی دینی در 150 مسجد و حسینیه کنگان خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی دینی در 150 مسجد و حسینیه کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: یکی از جلوه‌های زیبای اربعین حسینی حرکت پیاده خیل مشتاقان آن حضرت است که حماسه‌ای وصف ناشدنی و جلوه‌ای درک ناشدنی را می‌آفریند.

وی افزود: دشمنانی که زیارت چند هزار نفره سابق را در اربعین حسینی تحمل نکردند امروز نظاره‌گر حرکت سیل گونه و میلیونی زائران آن حضرت است که به‌صورت خودجوش و کاملا مردمی چشمان جهانیان را مات و مبهوت خود ساخته است.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: اربعین سبب زنده نگه داشتن واقعه کربلا و حرکت امام حسین (ع) در عاشورا می‌شود و حضرت زین‌العابدین (ع) و حضرت زینب (س) بعد از واقعه کربلا سال 61 با سخنرانی که انجام دادند سبب رسیدن آن حادثه به کمال شده و پیام آن را به صورت کامل به مردم رساندند.

اهرمی تصریح کرد: اربعین گزارشی از پیروزی سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا است و در واقع این روز توانست واقعه کربلا را به کمال برساند و سبب تغییر فکری و تحول فرهنگی در مردم کوفه و شام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی دینی در 150 مسجد و حسینیه کنگان خبر داد و گفت: این اداره در راستای ترویج نهضت حسینی و بهره‌گیری حداکثری مردم، با همکاری تشکل‌های دینی وابسته اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی دینی در 150 مسجد و حسینیه کنگان کرده است.

وی بیان کرد: این برنامه‌ها تحت عناوین برگزاری گفتمان‌های دینی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مراسمات محله‌ای و منطقه‌ای، همکاری با ستاد برگزاری مناسبت‌های مذهبی شهرستان، اعزام مبلغ و مبلغه و اعزام مداحان بومی خواهد بود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول