اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 55 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 55 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان کنگان خبر داد.

برگزاری 55 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه یکشنبه در آیین برپایی دوره‌های تخصصی قرآنی در کنگان، اظهار داشت: قرآن کریم بزرگترین و مهم‌ترین کتابی است که تا کنون به دست بشر رسیده است، چراکه فرستنده آن خداوند باری تعالی است.

وی افزود: بدون تردید بر هر مسلمانی که خود را مسلمان می‌داند شایسته است قرآنی را که خداوند حکیم آن را راهنمای انسان‌ها قرار داده بیاموزد و به دیگران نیز تعلیم دهد.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: در جامعه دینی ما گرچه در سایه عنایات حضرت حق و با تلاش و زحمات امام راحل (ره) و مسئولین دلسوز نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری و نیز اساتید و خادمین قرآن کریم، بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد رشد روز افزون فعالیت‌های قرآنی هستیم، ولی میان وضعیت فعلی و آنچه مطلوب جامعه اسلامی است تفاوت بسیار است.

اهرمی با اشاره به فعالیت‌های مرکز تخصصی قرآن ریحانه‌‌النبی(س) گفت: خانه قرآن ریحانه‌النبی (س) در راستای گسترش و اعتلای فرهنگ قرآنی در سطح شهرستان اقدام به آموزش قرآن کریم به تعداد زیادی نوآموز قرآنی در رشته‌های حفظ و مفاهیم، روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن و قرائت و ترتیل کرده است.

وی از برگزاری 55 دوره تخصصی قرآنی در شهرستان کنگان خبر داد و ابراز داشت: این تعداد دوره تخصصی قرآنی با کیفیت بسیار مطلوبی در شهرها و روستاهای شهرستان کنگان برگزار شده است.

اهرمی اظهار داشت: باید نسبت به گسترش فرهنگ اصیل قرآنی و دینی در شهرستان اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول