اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

شناسنامه‌دار شدن 160 تشکل مذهبی در کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از شناسنامه‌دار شدن 160 تشکل مذهبی در کنگان خبر داد.

شناسنامه‌دار شدن 160 تشکل مذهبی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی صبح امروز در نشست مسئولان تشکل‌های مذهبی کنگان اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های دینی و افزایش کیفیت برنامه‌ها در دستور کار مسئولان قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت نقش مساجد در توسعه فرهنگی جامعه افزود: مساجد سنگرهای تبلیغی و آموزشی هستند.

اهرمی گفت: در این زمان از یک سو دامنه تهاجم دشمن به قلمرو اندیشه‌های دینی گسترش یافته و از سوی دیگر، جامعه ما یک جامعه جوان است که شیفته آشنایی با مبانی اسلامی است لذا باید تمامی نهادهای مذهبی مانند مساجد، برای جامعه جوان برنامه داشته باشند تا جوان‌های مستعد را در مسیر درست هدایت کنند.

وی یادآور شد: البته مساجد به ‌عنوان سنگری که از آغاز بنای آن تاکنون دارای نقش فرهنگی و آموزشی بوده است، نمی‌تواند در ارتباط با نسل جوان و پرسشگر، ساکت و بی‌برنامه باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: برای جذب جوانان به مساجد باید تمامی ابزارها و امکانات را در خدمت گرفت و یک فعالیت فرهنگی و تبلیغی پر جاذبه را از سنگر مساجد پی‌ریزی کرد.

اهرمی تاکید کرد: در مساجد با بهره گرفتن از روش‌های آموزشی و فرهنگی، باید مفاهیم بلند دینی را به صورتی زیبا ارائه داد تا آمدن جوانان به مساجد استمرار داشته باشد و جوانان گمشده خود را در این مکان مقدس بیابند و با این مکان مأنوس شوند.

وی خاطرنشان کرد: تشکل‌های مذهبی نقش تاثیرگذاری در افزایش محتوای برنامه‌های دینی دارند و امسال برای تقویت این تشکل‌ها اهتمام ویژه‌ای داریم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از شناسنامه‌دار شدن 160 تشکل مذهبی در کنگان خبر داد و اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی کنگان با ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن بیش از 160 تشکل دینی از قبیل هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و انجمن‌های اسلامی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در سطح شهرستان اقدام کرده است.

اهرمی تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌های دینی و مذهبی از کیفیت مطلوب‌تری برخوردار هستند و این امر در جذب مخاطبان بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول